„Představíme‑li si provoz, kde stále pracují vozíky se spalovacími motory, jedná se o oblast od tří do pěti tun,“ vysvětluje Martin Řehák, produktový manažer Linde Material Handling Česká republika. „Současná doba nás ale nutí hledat stroje, které mohou pracovat i v těchto podmínkách na elektrický pohon.“
Zdálo by se jednoduché pouze vyměnit pohonnou jednotku. V Linde se na to ale podívali z pohledu podmínek, ve kterých tyto stroje musí pracovat. Jedná se o venkovní provozy a náročné prostředí s nerovnými cestami, se stoupáním a klesáním. Je to terén, který klade na manipulační techniku vysoké nároky.
Chcete číst dál?
Ještě na vás čeká 70 % článku.
S předplatným získáte
- Web Ekonom.cz bez reklam
- Možnost sdílet prémiový obsah zdarma (5 článků měsíčně)
- Možnost ukládat si články na později