UPS představila novou službu UPS Exchange CollectSM, která pomáhá vývozcům a dovozcům zrychlit platby a omezuje rizika spojená s transakcemi při mezinárodním obchodování.
Snadno použitelná služba je založena na technologiích umožňujících elektronické platby, synchronizuje pohyb zboží, informací a finančních prostředků mezi vývozci a dovozci. Je určena společnostem, které chtějí expandovat na nové mezinárodní trhy a těm, které chtějí minimalizovat možná rizika obchodování s novými zákazníky. Prodávající se pak může spolehnout na to, že dostane zaplaceno, protože UPS doručí zboží až po obdržení platby od kupujícího. Platby přitom obdrží v průměru do 10 a méně dnů, při tradičních transakcích i za 90 dní.
Jak služba UPS Exchange Collect funguje
Vývozce (prodávající) a dovozce (nakupující) se dohodnou na podmínkách prodeje a nákupu a pro finanční vyrovnání zvolí službu UPS Exchange Collect.
Vývozce přepravuje zboží prostřednictvím UPS. UPS e-mailem upozorní dovozce, že zboží je na cestě a platba musí být přijata před doručením zboží.
Dovozce elektronicky převede na UPS platbu za zboží.
Jakmile UPS obdrží platbu, doručí zásilku dovozci.
Na základě potvrzení o doručení zásilky UPS elektronicky poukáže platbu za zboží na účet určený vývozcem a současně jej o poukázání platby uvědomí e-mailem.
Služba je v současné době dostupná společnostem ze 60 zemí světa odesílajících do 18 zemí určení a je přizpůsobena 12 hlavním zahraničním měnám. Mohou ji používat zákazníci vybavení speciálním software UPS WorldShip 5.0.
(mr)
Zaujal vás článek? Pošlete odkaz svým přátelům!
Tento článek je odemčený. Na tomto místě můžete odemykat zamčené články přátelům, když si pořídíte předplatné.