Obstát v podmínkách nekonečných možností, kde je ale možné úplně všechno, když se neví, kdo je vlečen a kdo tvoří trendy, vyžaduje nejen hodně zdravého rozumu a dravého sebevědomí, ale i schopnost vidět cíle za postupnými vrcholy snažení a získat nejschopnější, aby se s vámi o jejich dosažení snažili.
To je asi hlavní myšlenka, kterou vyvolává dojem z návštěvy logistického centra jihlavské firmy Jipocar. Předpokladem prosperity každého logistického centra je především strategické poloha, komplexnost služeb s dostatkem kapacit na vysoké technologické úrovni a rozložení aktivit tak, aby byl celek odolnější vůči tržním výkyvům. A to zde platí. Stejně silný jako odborný a profesní je i dojem civilní: Na půli cesty z Prahy do Brna odbočíte z naší hlavní dálnice na Havlíčkův Brod a po pár stech metrů jízdy lesem se krajina Vysočiny otevře... Ani areál Jipocaru se bez betonu neobejde, ale jeho užití je s okolím ve shodě. Stromy, keře a záhony s barevným provedením budov a komunikací evokují spíše pocit z dobře řešeného satelitního sídliště než průmyslového areálu.
Chcete číst dál?
Ještě na vás čeká 90 % článku.
S předplatným získáte
- Web Ekonom.cz bez reklam
- Možnost sdílet prémiový obsah zdarma (5 článků měsíčně)
- Možnost ukládat si články na později
Zaujal vás článek? Pošlete odkaz svým přátelům!
Tento článek je zamčený. Na tomto místě můžete odemykat zamčené články přátelům, když si pořídíte předplatné.
Aktuální číslo odborného magazínu Logistika
Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.
Logistika č. 2/2025





