Obstát v podmínkách nekonečných možností, kde je ale možné úplně všechno, když se neví, kdo je vlečen a kdo tvoří trendy, vyžaduje nejen hodně zdravého rozumu a dravého sebevědomí, ale i schopnost vidět cíle za postupnými vrcholy snažení a získat nejschopnější, aby se s vámi o jejich dosažení snažili.
To je asi hlavní myšlenka, kterou vyvolává dojem z návštěvy logistického centra jihlavské firmy Jipocar. Předpokladem prosperity každého logistického centra je především strategické poloha, komplexnost služeb s dostatkem kapacit na vysoké technologické úrovni a rozložení aktivit tak, aby byl celek odolnější vůči tržním výkyvům. A to zde platí. Stejně silný jako odborný a profesní je i dojem civilní: Na půli cesty z Prahy do Brna odbočíte z naší hlavní dálnice na Havlíčkův Brod a po pár stech metrů jízdy lesem se krajina Vysočiny otevře... Ani areál Jipocaru se bez betonu neobejde, ale jeho užití je s okolím ve shodě. Stromy, keře a záhony s barevným provedením budov a komunikací evokují spíše pocit z dobře řešeného satelitního sídliště než průmyslového areálu.
Chcete číst dál?
Ještě na vás čeká 90 % článku.
S předplatným získáte
- Web Ekonom.cz bez reklam
- Možnost sdílet prémiový obsah zdarma (5 článků měsíčně)
- Možnost ukládat si články na později