EuroOil tím zahájí svoji novou obchodní strategii - rozšířit portfolio pohonných hmot na čerpacích stanicích. "Chceme využít trendu, který nepopiratelně v posledních letech začal a bude pokračovat - využití biopaliv pro automobily. Proto se v rozšiřování nabídky zaměříme především na tento druh pohonných hmot," upřesňuje Jan Duspěva, obchodní ředitel společnosti ČEPRO, které síť EuroOil patří. Toto rozhodnutí zároveň umožní vyhovět legislativě a prodávat na čerpacích stanicích zcela čistou naftu bez biosložky.
Chcete číst dál?
Ještě na vás čeká 80 % článku.
S předplatným získáte
- Web Ekonom.cz bez reklam
- Možnost sdílet prémiový obsah zdarma (5 článků měsíčně)
- Možnost ukládat si články na později
Zaujal vás článek? Pošlete odkaz svým přátelům!
Tento článek je zamčený. Na tomto místě můžete odemykat zamčené články přátelům, když si pořídíte předplatné.