Citroën UK letos na jaře vyzval uživatele této sociální sítě, aby ve speciální aplikaci na Facebooku upravili doplňky a barvu vozu podle vlastních představ.
Ze 24 tisíc návrhů si pak uživatelé sociální sítě vybrali jednu vítěznou verzi. Byl jim vůz s výbavou VTR a s motorem o objemu 1,0 l, čtrnáctipalcovými litými koly, zatmavenými skly a černým lakem s výrazně červenými detaily interiéru.
"Při výrobě této limitované edice jsme museli použít nový způsob lakování vnitřních částí vozu. Šlo nám především o dosažení dokonalé kvality a zamezení možného otěru barvy z lakovaných dílů. Nalakovat plastové komponenty tak, aby splňovaly všechny požadavky, není jednoduchá záležitost. Především je třeba znát přesně jejich složení, což je zejména u recyklovaných plastů problematické. Na vývoji postupu lakování se podíleli naši kolegové z kolínské pobočky se zástupci výrobce barev a specialisty ze zkušebních laboratoří PSA,“ uvedla Martina Kholová, Project Manager PPO Group společnosti GEFCO.
Limitovaná edice C1 Connexion byla uvedena na britském trhu letos v září (za 9800 liber) a během provních dvou měsíců zaznamenala vynikající prodejní úspěch. Citroën UK si proto v Kolíně objednal druhou dodávku.



Zaujal vás článek? Pošlete odkaz svým přátelům!
Tento článek je odemčený. Na tomto místě můžete odemykat zamčené články přátelům, když si pořídíte předplatné.
Aktuální číslo odborného magazínu Logistika
Logistika č. 2/2025





