Můžete krátce popsat současné trendy v obalovém průmyslu?
Pokud mluvíme o marketingové komunikaci, vzrůstá důležitost regálových obalů zejména v retailu. Protože dnes není lepší prostředek v místě prodeje, který by dokázal popsat produkt lépe než obal. Proto je důležitý i potisk. Kromě toho dnes vzniká mnoho odpadu při transportu a logistice, a proto musí být obal navržen tak, aby výrobek dostatečně chránil při přepravě a zároveň zohlednil i marketingovou komunikaci. V Evropě vzniká stále mnoho odpadu, ale obal je nezbytný, aby zboží bylo chráněno a nepoškodilo se. Týká se to hlavně potravin, kterých je hodně znehodnoceno právě kvůli špatnému balení během dopravy.
Chcete číst dál?
Ještě na vás čeká 80 % článku.
S předplatným získáte
- Web Ekonom.cz bez reklam
- Možnost sdílet prémiový obsah zdarma (5 článků měsíčně)
- Možnost ukládat si články na později