Můžete krátce popsat současné trendy v obalovém průmyslu?
Pokud mluvíme o marketingové komunikaci, vzrůstá důležitost regálových obalů zejména v retailu. Protože dnes není lepší prostředek v místě prodeje, který by dokázal popsat produkt lépe než obal. Proto je důležitý i potisk. Kromě toho dnes vzniká mnoho odpadu při transportu a logistice, a proto musí být obal navržen tak, aby výrobek dostatečně chránil při přepravě a zároveň zohlednil i marketingovou komunikaci. V Evropě vzniká stále mnoho odpadu, ale obal je nezbytný, aby zboží bylo chráněno a nepoškodilo se. Týká se to hlavně potravin, kterých je hodně znehodnoceno právě kvůli špatnému balení během dopravy.
Chcete číst dál?
Ještě na vás čeká 80 % článku.
S předplatným získáte
- Web Ekonom.cz bez reklam
- Možnost sdílet prémiový obsah zdarma (5 článků měsíčně)
- Možnost ukládat si články na později
Zaujal vás článek? Pošlete odkaz svým přátelům!
Tento článek je zamčený. Na tomto místě můžete odemykat zamčené články přátelům, když si pořídíte předplatné.
Aktuální číslo odborného magazínu Logistika
Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.
Logistika č. 2/2025





