Můžete krátce popsat současné trendy v obalovém průmyslu?

Pokud mluvíme o marketingové komunikaci, vzrůstá důležitost regálových obalů zejména v retailu. Protože dnes není lepší prostředek v místě prodeje, který by dokázal popsat produkt lépe než obal. Proto je důležitý i potisk. Kromě toho dnes vzniká mnoho odpadu při transportu a logistice, a proto musí být obal navržen tak, aby výrobek dostatečně chránil při přepravě a zároveň zohlednil i marketingovou komunikaci. V Evropě vzniká stále mnoho odpadu, ale obal je nezbytný, aby zboží bylo chráněno a nepoškodilo se. Týká se to hlavně potravin, kterých je hodně znehodnoceno právě kvůli špatnému balení během dopravy.

Článek pro předplatitele
Ještě na vás čeká 80 % článku. Pokračovat ve čtení můžete jako náš předplatitel.

Máte již předplatné? Přihlaste se.

Přihlásit se

Jste předplatitel tištěného titulu? Proveďte aktivaci.