Využitím aplikace se řízení dopravních operací a s tím spojené administrativy oproti tradiční „papírové verzi“ výrazně sníží. Díky lepší transparentnosti dochází ke snížení režijních nákladů a urychlení platebních cyklů. Práce s aktuálními informacemi umožňuje rychlé nasazení dalších řidičů a zvýšení kapacity ve špičkách nebo v případě nečekaných událostí. Dochází tak až k 20% časovým úsporám v místech dodání.

Aplikace byla vyvinuta ve spolupráci se společností Microlise, poskytovatelem řešení v oblasti řízení dopravy. Její výhodou je snadná ovladatelnost a kompatibilita s řadou běžných systémů řízení dopravy.

„Postupně zavádíme aplikaci SmartPOD u všech našich klientů ve všech průmyslových odvětvích. Stejně jako ostatní aplikace pro chytré telefony se snadno zavádí do praxe a je uživatelsky přívětivá,“ řekl Ian Fisher, viceprezident pro strategii IT, plánování a inovace DHL Supply Chain Europe.

DHL a Microlise vyvíjí rovněž nástroj pro řidiče, který umožní sledovat spotřebu paliva a emise CO2. Údaje shromážděné aplikací SmartPOD budou přístupné prostřednictvím webového portálu, k dopravcům se tak dostanou informace potřebné ke snižování emisí a provozních nákladů. Tato doplňková funkce má být dostupná v nejbližší době.

Související

Zaujal vás článek? Pošlete odkaz svým přátelům!

Tento článek je odemčený. Na tomto místě můžete odemykat zamčené články přátelům, když si pořídíte předplatné.

Odkaz pro sdílení:
https://logistika.ekonom.cz/c1-59923110-aplikace-dhl-smartpod-snizuje-administrativni-zatez