„Naši zákazníci vyžadují častější frekvenci odjezdů, aktivní zákaznický servis a vysoce spolehlivou přepravu. Tuto rostoucí poptávku ještě podporují krátké životní cykly výrobků, například v oblasti technologií nebo módy a oděvních podniků. Proto přicházíme se službou Eurapid, která zákazníkům zajišťuje přesně stanovený termín dodání a jednoduché řešení přepravy,“ říká Amadou Diallo, generální ředitel DHL Freight. 

Eurapid umožňuje zákazníkům napojení na klíčové evropské trhy a je k dispozici již ve 14 zemích, a to v hlavních podnikatelských centrech v Rakousku, Belgii, Česku, Dánsku, Finsku, Francii, Německu, Itálii, Nizozemsku, Polsku, Španělsku, Švédsku, Švýcarsku a Velké Británii. Pokrývá tak území s nejvyšším HDP v Evropě a 74 % celkového evropského objemu obchodu (export/import). Do sítě DHL Eurapid budou v nadcházejících měsících postupně začleňovány i další oblasti. 

Zásilky Eurapid jsou odbavovány prioritně za účelem zkrácení celkové dodací lhůty. Zásilky lze snadno sledovat pomocí nástroje DHL Active Tracing a jejich doručení probíhá podle stanoveného časového harmonogramu. Kromě toho poskytuje DHL zákazníkům služby Eurapid i speciální tým operátorů zákaznického centra, který vyřizuje objednávky, nejrůznější požadavky klientů a kalkulace. Tento servisní tým průběžně sleduje včasné doručování zásilek a aktivně informuje zákazníky o stavu zásilky s cílem zajistit maximální úroveň transparentnosti celého procesu. Služba Eurapid rovněž zahrnuje monitoring po celou dobu přepravy, vyzvednutí zásilky týž den u objednávek před dvanáctou hodinou (pro vybrané oblasti) nebo automatické pojištění zásilky již v ceně přepravného. 

Vedle běžného nákladu umožňuje nová služba i přepravu nebezpečných věcí, se kterými je manipulováno v souladu s bezpečnostními předpisy. V případě potřeby je také možné objednat celou řadu doplňkových služeb, jako je celní odbavení a dokumentace uzpůsobená konkrétním požadavkům zákazníka. DHL chce prostřednictvím nové služby zjednodušit a zlepšit přepravní procesy i dodavatelské řetězce svých zákazníků, a tím jim pomoci udržet konkurenceschopnost.


Související

Zaujal vás článek? Pošlete odkaz svým přátelům!

Tento článek je odemčený. Na tomto místě můžete odemykat zamčené články přátelům, když si pořídíte předplatné.

Odkaz pro sdílení:
https://logistika.ekonom.cz/c1-60588940-dhl-spousti-eurapid