Rekonstruovaný úsek je dlouhý přibližně 5,6 km. Rychlost vlaků na opravené trati se zvýší až na 100 km/h. Součástí rekonstrukce byla sanace pražcového podloží s úpravami odvodnění, demontáž kolejového roštu včetně štěrkového lože, zřízení nového železničního svršku a také úpravy mostů.

Instalováno bylo nové zabezpečovací, sdělovací a silnoproudé zařízení umožňující dálkové ovládání.

Dalším cílem stavby bylo vytvoření podmínek nejen pro výstavbu nové tratě na letiště, ale také pro napojení na průmyslovou zónu. Stávající vlečka bude zrušena a nahrazena vlečkou novou. Na uvolněném místě vznikne území pro potřeby investorů v průmyslové zóně a zároveň se odstraní stávající úrovňové křížení vlečky se silnicí druhé třídy, která bude přivaděčem dálnice D47.

Železniční trať k mošnovskému letišti se začala stavět před čtvrt rokem. Má stát přes 580 mil. korun a hotova má být do konce roku 2014.

Související

Zaujal vás článek? Pošlete odkaz svým přátelům!

Tento článek je odemčený. Na tomto místě můžete odemykat zamčené články přátelům, když si pořídíte předplatné.

Odkaz pro sdílení:
https://logistika.ekonom.cz/c1-61382390-vystavba-zeleznicniho-napojeni-letiste-a-prumyslove-zony-v-mosnove-u-ostravy-pokracuje