Nový vyhledávač nabídne 112 výdejních míst v Čechách a na Slovensku. Osobní odběr zboží je totiž jedním z klíčových atributů při rozhodování o koupi zboží na internetu. Zaza staví svůj obchodní model na možnosti vyhledat nejnižší cenu s pomocí cenového srovnávače a – v případě nákupu většího množství zboží – možnosti hromadného osobního vyzvednutí v jeden den na jednom místě. 

„Osobní odběr je v České republice čím dál žádanějším způsobem nákupu zboží v e-shopech. Tímto způsobem jsme prostřednictvím našich více než sto poboček jen za loňský listopad vydali přes 60 tis. zásilek,“ uvádí Simona Kijonková, šéfka sítě výdejních míst Zásilkovna.cz a zakladatelka nového projektu Zaza.cz, a dále dodává: „Doposud nám chyběla platforma, kam bychom odkazovali zákazníky, kteří se na Zásilkovnu obraceli s dotazy, jaké druhy zboží a za jaké ceny si mohou nechat zaslat do svého nejbližšího výdejního místa. Oslovili jsme proto kolegy ze Srovname.cz a podělili se s nimi o nápad postavit internetový cenový srovnávač, který zákazníkům nabídne možnost hledání zboží jak podle ceny, tak podle jejich nejbližšího výdejního místa.“ 

Do projektu je v době jeho spuštění zapojeno přes tisíc e-shopů a jejich počet stále roste. Již nyní mohou zákazníci na Zaza.cz vybírat a srovnávat ceny z více než milionu produktů a zboží si nechat zasílat na 112 poboček, jejichž počet rovněž neustále roste. Na novém srovnávači dále nebude chybět možnost pročítat recenze na zboží a jednotlivé 
e-shopy od ověřených uživatelů. Nově budou moci nakupující sledovat recenze i na jednotlivá výdejní místa. 

Zaza.cz novým konceptem otevírá možnost alternativy pro e-shopy, které nechtějí přicházet o své zákazníky díky cenovým srovnávačům, které přebírají veškerý proces samotného nákupu zboží. Pro finální nákup je zákazník naopak odkazován na e-shop, který vybraný produkt nabízí. Zazu plánují její zakladatelé nabídnout jako otevřený projekt, tedy každý e-shop si bude moci do systému vložit kromě Zásilkovny také vlastní či jiná outsourcovaná výdejní místa. Samozřejmostí je i označení ověřených e-shopů, tedy těch, které prokazatelně dodávají reálné zboží na reálné pobočky. Pro zákazníka se tak snižuje riziko, že by mohl mít problém s budoucím nákupem. 

„Myšlenka propojení cenového srovnávače jako čistě on-line projektu s realitou kamenných provozoven nás oslovila. Byznysově nám spolupráce dává smysl. Pevně věřím, že je to další přidaná hodnota pro zákazníky,“ říká o projektu David Folprecht, zakladatel Srovname.cz.

Související

Zaujal vás článek? Pošlete odkaz svým přátelům!

Tento článek je odemčený. Na tomto místě můžete odemykat zamčené články přátelům, když si pořídíte předplatné.

Odkaz pro sdílení:
https://logistika.ekonom.cz/c1-61453080-internetovy-srovnavac-cen-nabizi-doruceni-do-vydejnich-mist