Proč jste se rozhodl rozjet právě byznys s rozvozem hotového jídla?
Dívali jsme se na trh s rozvozem jídla asi posledního dva a půl roku. Početně to dávalo velký smysl. Na západ od nás to funguje fenomenálně. Potom jsou nějaké tradiční rozvozové země, jako například Turecko. Nikdo ale pořádně nevěděl, jak se to chytí u nás. Když jsem po odchodu ze Slevomatu měl volnou exekutivní kapacitu, tak jsem ji využil. Kupovali jsme tehdy v podstatě jediného hráče, který to dělal moderním způsobem, což byl PizzaTime. Objem byl tehdy 3 až 5 tisíc objednávek měsíčně a 100 restaurací.
Chcete číst dál?
Ještě na vás čeká 80 % článku.
S předplatným získáte
- Web Ekonom.cz bez reklam
- Možnost sdílet prémiový obsah zdarma (5 článků měsíčně)
- Možnost ukládat si články na později
Zaujal vás článek? Pošlete odkaz svým přátelům!
Tento článek je zamčený. Na tomto místě můžete odemykat zamčené články přátelům, když si pořídíte předplatné.