„Hlavním posláním změn bylo co možná nejvíce naše internetové stránky zpřehlednit, zjednodušit a tím pomoci našim zákazníkům, obchodním partnerům a veřejnosti se pohybovat ve struktuře webu tak, aby rychle našli, co hledají,“ uvedl marketingový ředitel firmy Aziz Jahić.

„Nové stránky přinášejí celou řadu inovativních prvků, které reflektují nové trendy v segmentu dopravy a logistiky. K těm nejzásadnějším změnám patří rozdělení stránek podle služeb, které C.S. Cargo nabízí, tzn. logistika, Supply Chain a doprava - silniční, námořní a letecká a železniční. Další rozdělení je podle sektorů, ve kterých působí naši zákazníci, tzn. obory, na které se specializujeme. Podstatnou změnu zaznamenal design stránek a technologie, které umožňují lepší vyhledatelnost,“ dodal Aziz Jahić.

Firma spolupracovala na tvorbě nových stránek se společností GoodShape, která zajišťovala jak nový design, tak i novou technologickou platformu. „Stránky s velkým množstvím prodesignovaného obsahu oproti běžnému nalití textu, vše responzivní pro mobily, tablety i počítače a s cílem srozumitelně představit i složité produkty,“ řekl ředitel GoodShape Petr Kopáč.

Související

Zaujal vás článek? Pošlete odkaz svým přátelům!

Tento článek je odemčený. Na tomto místě můžete odemykat zamčené články přátelům, když si pořídíte předplatné.

Odkaz pro sdílení:
https://logistika.ekonom.cz/c1-62099610-c-s-cargo-ma-nove-webove-stranky