„Hlavním posláním změn bylo co možná nejvíce naše internetové stránky zpřehlednit, zjednodušit a tím pomoci našim zákazníkům, obchodním partnerům a veřejnosti se pohybovat ve struktuře webu tak, aby rychle našli, co hledají,“ uvedl marketingový ředitel firmy Aziz Jahić.

„Nové stránky přinášejí celou řadu inovativních prvků, které reflektují nové trendy v segmentu dopravy a logistiky. K těm nejzásadnějším změnám patří rozdělení stránek podle služeb, které C.S. Cargo nabízí, tzn. logistika, Supply Chain a doprava - silniční, námořní a letecká a železniční. Další rozdělení je podle sektorů, ve kterých působí naši zákazníci, tzn. obory, na které se specializujeme. Podstatnou změnu zaznamenal design stránek a technologie, které umožňují lepší vyhledatelnost,“ dodal Aziz Jahić.

Firma spolupracovala na tvorbě nových stránek se společností GoodShape, která zajišťovala jak nový design, tak i novou technologickou platformu. „Stránky s velkým množstvím prodesignovaného obsahu oproti běžnému nalití textu, vše responzivní pro mobily, tablety i počítače a s cílem srozumitelně představit i složité produkty,“ řekl ředitel GoodShape Petr Kopáč.

Související