Na nejvýraznější změny narazí uživatel na úvodní stránce, na které najde přehledný souhrn všech potřebných informací pro koncové zákazníky. Každý si zde může vyhledat aktuální polohu své zásilky, seznámit se s průběhem doručení nebo si najít nejbližší odběrné místo DPD ParcelShop.
Z hlavní stránky je možné jedním krokem přejít k nejnovější webové aplikaci DPD Kurýr, která usnadňuje přímé spojení s kurýrem a umožňuje individuální přizpůsobení termínu i místa doručení zásilky.
Pokud se však web DPD vyhledává přes Google nebo Seznam, vyskočí odkaz na stránky s původním designem, které jsou zaměřeny na firemní zákazníky, tedy především e-shopy, ale i ostatní odesílatele v režimu B2B. Firemní zákazníci tady naleznou přehled služeb nebo průvodce, který pomůže se správným zabalením zásilky.
První budovu ImmoParku Žilina obsadí DPD - čtěte ZDE
Alza zavádí vyzvedávání zboží z vlastních úložných boxů - čtěte ZDE
Nová webová stránka je přímo propojena s novým portálem pro sledování zásilek. Ten pracuje se schématem pěti kroků, které ukazují trasu zásilky, například od expedice z e-shopu až po doručení domů nebo do odběrného místa DPD ParcelShop. Cesta zásilky je pro větší názornost vyznačena pomocí ikonek. Zákazník se tak dozví, kde se jeho zásilka právě nachází.