DPD tak pokračuje v modernizaci i zlepšování svých služeb zákazníkům a po uvedení tzv. "systémových sms", které příjemce informují o doručení, zavedení platby dobírky platební kartou a vývoji první mobilní aplikace na balíkovém trhu, přináší svým klientům webovou aplikaci DPD Kurýr. Cílem je usnadnit obousměrnou komunikaci mezi příjemcem zásilky a kurýrem. Její používání je snadné. Příjemce standardně obdrží textovou zprávu či e-mail s informacemi o zásilce a odkazem do nové aplikace včetně osobního kódu. Přímo z SMS či e-mailu lze pak do aplikace vstoupit. Aplikace je optimalizovaná pro mobilní zařízení, takže její ovládání je pohodlné také z mobilních telefonů nebo tabletů.
Chcete číst dál?
Ještě na vás čeká 70 % článku.
S předplatným získáte
- Web Ekonom.cz bez reklam
- Možnost sdílet prémiový obsah zdarma (5 článků měsíčně)
- Možnost ukládat si články na později