„Chceme našim partnerům nabídnout jednodušší a pohodlnější nástroj objednávání zboží. Nápoje si tedy kromě klasické telefonické objednávky nyní mohou objednat z jakéhokoliv zařízení s připojením na internet,“ říká Jan Ráž, manažer projektu, a dodává: „Díky e-shopu budou mít naši zákazníci lepší a především aktuální přehled o fakturách, objednávkách a akčních nabídkách.“

Jedním z prvních zákazníků, kteří před spuštěním ostrého provozu e-shop testovali, je i pražský Aloha bar. Využívá jej zhruba pět měsíců. „Nový portál objednávání a dodávání nápojů významně urychluje a navíc mám o všem větší přehled,“ říká provozní baru Martin Sněhota.

V budoucnu má tento webový portál podle Jana Ráže plnit funkci plnohodnotného komunikačního a informačního kanálu pro zákazníky. Prodejci si již nyní mohou v e-shopu objednávat potřebné zboží kdykoliv. Kromě toho, že má zákazník k dispozici přehled všech objednávek, má přístup i k seznamu faktur a samozřejmě také k informacím o probíhajících akčních nabídkách společnosti.

Coca-Cola plánuje do konce roku spuštění webového portálu i na Slovensku. „Rádi bychom v budoucnu v obou zemích služby rozšířili i pro maloobchodní řetězce,“ dodává Jan Ráž.

Související

Zaujal vás článek? Pošlete odkaz svým přátelům!

Tento článek je odemčený. Na tomto místě můžete odemykat zamčené články přátelům, když si pořídíte předplatné.

Odkaz pro sdílení:
https://logistika.ekonom.cz/c1-63059230-coca-cola-spustila-e-shop-pro-sve-obchodni-partnery