„Čelní vysokozdvižné vozíky s dieselovými motory jsou nejvíce využívanými modely v mnoha různých oborech našich zákazníků," říká Craig Walby, director product management v TMHE. „Proto jsme vyvinuli úplně nový, velmi dobře technicky vyladěný dieselový motor s vysokou účinností a nízkou spotřebou paliva."

Toyota tradičně využívá ve svých čelních vozících vlastní průmyslové motory. Nový model s označením 1ZS nejenže vyhovuje novým emisním normám Stage 3B, ale překračuje výrazně jejich technické nároky, a to i bez využití lapače sazí, uvedla firma v tiskové zprávě.

 

„Ať již zákazník potřebuje velmi silný motor nebo dává přednost méně nebo středně výkonnému pohonu, naše nabídka vylepšených vlastních průmyslových motorů nám umožňuje vybavit a dodat modely řady Tonero vždy s potřebným motorem s nízkou spotřebou, nízkými emisemi CO2 a požadovaným výkonem,” doplňuje Craig Walby.

Související