„Čelní vysokozdvižné vozíky s dieselovými motory jsou nejvíce využívanými modely v mnoha různých oborech našich zákazníků," říká Craig Walby, director product management v TMHE. „Proto jsme vyvinuli úplně nový, velmi dobře technicky vyladěný dieselový motor s vysokou účinností a nízkou spotřebou paliva."

Toyota tradičně využívá ve svých čelních vozících vlastní průmyslové motory. Nový model s označením 1ZS nejenže vyhovuje novým emisním normám Stage 3B, ale překračuje výrazně jejich technické nároky, a to i bez využití lapače sazí, uvedla firma v tiskové zprávě.

 

„Ať již zákazník potřebuje velmi silný motor nebo dává přednost méně nebo středně výkonnému pohonu, naše nabídka vylepšených vlastních průmyslových motorů nám umožňuje vybavit a dodat modely řady Tonero vždy s potřebným motorem s nízkou spotřebou, nízkými emisemi CO2 a požadovaným výkonem,” doplňuje Craig Walby.

Související

Zaujal vás článek? Pošlete odkaz svým přátelům!

Tento článek je odemčený. Na tomto místě můžete odemykat zamčené články přátelům, když si pořídíte předplatné.

Odkaz pro sdílení:
https://logistika.ekonom.cz/c1-63416250-toyota-rozsirila-nabidku-dieselovych-motoru-pro-celni-vysokozdvizne-voziky-tonero