Jedná se o novinku na českém trhu, kterou DPD nabízí svým zákazníkům od 1. dubna. Společnost tím chce zvýšit komfort při doručování zásilek, podpořit úspěšnost doručení zásilky na první pokus a zároveň usiluje o snížení počtu najetých kilometrů.

Upřesnění času doručení na jednu hodinu se pod termínem Predict postupně zavádí ve všech zemích, které patří do mezinárodní přepravní sítě DPDgroup, jejíž součástí je i česká společnost DPD CZ. DPDgroup je nová obchodní značka, pod kterou mateřský GeoPost, vlastněný francouzskou poštou La Poste, postupně sjednotí své národní pobočky ve 22 zemích Evropy.

Zpřesňování času doručení je možné díky speciálnímu softwaru, který kurýrům každý den naplánuje nejefektivnější cestu a automaticky optimalizuje trasy svozu a rozvozu zásilek. „Pro většinu zákazníků využívajících zásilkové služby je prioritou přesná informace, kdy jim bude jejich objednávka doručena. Společnost DPD proto zkrátila časový interval pro doručení ze dvou hodin na jednu,“ vysvětluje Daniel Mareš, jednatel společnosti DPD CZ.

Příjemce zásilky obdrží v den plánovaného doručení SMS a e-mail s upřesněním času doručení na jednu hodinu. Pokud příjemci tento termín nevyhovuje, může si ve webové aplikaci DPD Kurýr termín jednoduše změnit a ve větších městech dokonce vybrat část dne, kdy si přeje zásilku příště doručit.

V České republice je společnost DPD přední poskytovatel přepravních služeb, který s 300 zaměstnanci a 600 kurýry doručí každoročně téměř 12 milionů zásilek.

Související