Spotřebitelský trh mění své zvyky a požadavky, což má dopad mimo jiné na nároky na potravinové obaly: zákazníci očekávají pohodlné otvírání, různé velikosti obalů a modernější vzhled. Vedle těchto změn na straně spotřebitelské poptávky očekávají i výrobci potravin od svých dodavatelů efektivnější a méně nákladná řešení. To bylo impulzem pro nedávno dokončený investiční program v hodnotě převyšující 1,2 miliardy korun, který společnost Tetra Pak zahájila v roce 2012 s cílem dodávat na trh nové typy obalových materiálů, jež splňují požadavky spotřebitelů i výrobců potravin.
Chcete číst dál?
Ještě na vás čeká 80 % článku.
S předplatným získáte
- Web Ekonom.cz bez reklam
- Možnost sdílet prémiový obsah zdarma (5 článků měsíčně)
- Možnost ukládat si články na později
Zaujal vás článek? Pošlete odkaz svým přátelům!
Tento článek je zamčený. Na tomto místě můžete odemykat zamčené články přátelům, když si pořídíte předplatné.