Během každé sezóny závodů MotoGP je potřeba přepravit více než 80 motocyklů a 350 tun vybavení pro týmy a organizátory, a to prostřednictvím námořní, letecké a pozemní přepravy přes celkovou vzdálenost přibližně 90 000 kilometrů v rozmezí devíti měsíců.
Vedle logistických aktivit zahrnuje partnerství také množství marketingových aktivit. Vedle akcí pro zákazníky a práv na používání loga při marketingových programech pro zákazníky bude společnost DHL moct využívat také reklamní plochy podél tratí při závodech.
„Toto nové partnerství s šampionátem MotoGP, nejstarším ze všech motoristických světových šampionátů a hlavním ze závodů na dvou kolech, poskytuje společnosti příležitost znovu ukázat fakt, že DHL je preferovaným dodavatelem pro motoristický sport a automobilové odvětví," řekl Ken Allen, CEO DHL Express.
Zaujal vás článek? Pošlete odkaz svým přátelům!
Tento článek je odemčený. Na tomto místě můžete odemykat zamčené články přátelům, když si pořídíte předplatné.
Aktuální číslo odborného magazínu Logistika
Radek Novotný
Logistika č. 2/2025





