Velkoobchodní řetězec Makro, který v Česku provozuje třináct kamenných obchodů, připouští, že upustil od expanzivních plánů, které ještě před pár lety vytyčil předchůdce současného šéfa Guillauma Chêna Alex Hluchy. Ten například avizoval, že Makro vystaví menší obchod v centru Prahy či Brna, který by byl schopen obsluhovat restaurace a firmy uvnitř měst. Ve hře bylo i otevírání dalších velkoobchodů v regionech.
Chcete číst dál?
Ještě na vás čeká 70 % článku.
S předplatným získáte
- Web Ekonom.cz bez reklam
- Možnost sdílet prémiový obsah zdarma (5 článků měsíčně)
- Možnost ukládat si články na později
Zaujal vás článek? Pošlete odkaz svým přátelům!
Tento článek je zamčený. Na tomto místě můžete odemykat zamčené články přátelům, když si pořídíte předplatné.