Oblast balíkové přepravy v režimu B2C (business-to-customer) se od segmentu B2B (business-to-business) značně odlišuje a má své charakteristické rysy a zákonitosti. Dříve v ní hrála dominantní roli státem řízená a podporovaná Česká pošta. Postupem času jí však vyrostli protihráči, kteří se snaží v silném konkurenčním prostředí etablovat a hlouběji v něm zapustit kořeny. Hlavní směr u nás udávají společnosti jako DPD, Geis, GLS, GO Express či PPL.
Chcete číst dál?
Ještě na vás čeká 95 % článku.
S předplatným získáte
- Web Ekonom.cz bez reklam
- Možnost sdílet prémiový obsah zdarma (5 článků měsíčně)
- Možnost ukládat si články na později
Zaujal vás článek? Pošlete odkaz svým přátelům!
Tento článek je zamčený. Na tomto místě můžete odemykat zamčené články přátelům, když si pořídíte předplatné.