Jungheinrich má v Evropě centrální sklad u Hamburku, regionální distribuční centra v jihozápadním Německu a u Bratislavy a dalších několik lokálních skladů. Hamburská centrála, z které se zasílá materiál prakticky do celého světa, prošla nedávno modernizací a slouží de facto jako výkladní skříň produktů, jež firma nabízí.

 

Bratislavský sklad zajišťuje dodávky náhradních dílů po zemích v části východní a střední Evropy, včetně Česka. Obrovské množství různých vozíků a jejich konfigurací přináší velké nároky na počet náhradních dílů. V kombinaci s častým požadavkem na co nejrychlejší opravy je tak vyvíjen velký tlak na logistiku zásobování materiálem nutným k servisním zásahům.

Jungheinrich díky nočnímu rozvozu náhradních dílů do mobilních servisních dílen dokáže opravit více než 95 procent servisních zakázek do 24 hodin. Pokud technik objedná náhradní díl do 16:00, díl se hned vychystá ze skladu v Bratislavě a pošle se nočním rozvozem do jeho mobilní díly. Technik tak ráno vyráží rovnou s náhradními díly a dokončuje opravu.

rack palletsNavíc má ve svém voze určitý sortiment náhradních dílů definovaný podle vozíků, které jsou v provozu u jeho významných zákazníků. Tím se dále zvyšuje úspěšnost prvního servisního zákroku a rychlost opravy, kterou tak lze mnohdy provést i bez čekání na zásobování díly z regionálního skladu.

K tomu přispívá i dispečink, který má přehled o vozících u zákazníků firmy, o jejich konfiguraci, stáří, nájezdu či posledních opravách, a technikům tak předává kompletní informace o dané situaci. Vytížení techniků se sleduje online včetně cestovních tras.

Nároky na rychlost zásahu stoupají, a tak je nastavená reakční doba servisu od prvního kontaktu s dispečinkem běžně i na šest hodin. Díky lokálnímu skladu u české centrály firmy u Prahy se daří také rychlejší zásahy, u nejakutnějších případů ale vypomáhá s doručením náhradních dílů rychlý kurýr.

Související

Zaujal vás článek? Pošlete odkaz svým přátelům!

Tento článek je odemčený. Na tomto místě můžete odemykat zamčené články přátelům, když si pořídíte předplatné.

Odkaz pro sdílení:
https://logistika.ekonom.cz/c1-65445700-95-procent-do-24-hodin-jungheinrich-zrychlil-servisni-zasahy