Mall.cz spouští novou službu, která zákazníkům umožní sledování stavu doručování objednaného zboží. Veškeré informace od objednání až do doručení zboží si nyní snadno zobrazí přímo ve svém zákaznickém účtu, takže odpadne překlikávání a někdy i přepisování kódů zásilek na web přepravce.
„Chceme zákazníkům nabídnout nejlepší možný komfort. Služba Sledování objednávky jim umožní rychle a snadno ověřit aktuální stav objednávky, ať už z webu, klientské zóny nebo v blízké době prostřednictvím našeho chatbota Evy,“ dodává Pavel Knap, šéf logistiky Mall Group.
Na jednom místě tak jsou k dispozici kompletní informace o přepravci či dopravci včetně jeho přesných kontaktních údajů, podrobná historie stavu objednávky, částka k úhradě, kam a kdo objednávku doručuje a aktuální stav s předběžným termínem doručení.
Systém sledování je napojený na logistické centrum a všechny dopravce, které e-shop využívá. Mall.cz je jeden z prvních online obchodů v Česku, který takovou službu nabízí, ve světě podobnou možnost poskytuje například Amazon nebo Aliexpress.
Podle průzkumu Mall.cz 63 procent logistických firem považuje za hlavní problém při doručování to, že zákazník není v čase dodání přítomný na udané adrese. 61 procent pak uvedlo, že sledování zakázek může zlepšit jejich služby.