Hervis, jeden z největších řetězců se sportovním zbožím na českém trhu, změnil loni na podzim svou logistiku, a to především pro on-line prodej. Rakouská firma provozovala dříve u Vídně hlavní distribuční centrum, které zajišťovalo skladování a rozvoz zboží objednaného po internetu do šesti zemí regionu střední Evropy, kde působí. Pak ale řetězec založil novou pobočku v Rumunsku, které už je na přímé doručování z rakouské metropole příliš vzdálené.
"Skupina začala expandovat do Rumunska, kam ale už nedosahoval centrální systém našeho e-comu. Proto si tam museli zavést svůj vlastní e-shop, který založili na tom, že zboží distribuují z prodejní plochy," popisuje marketingový ředitel českého zastoupení Hervis Sports Jan Štádler, který je díky svým pracovním zkušenostem zodpovědný i za e-commerce firmy.
Chcete číst dál?
Ještě na vás čeká 90 % článku.
S předplatným získáte
- Web Ekonom.cz bez reklam
- Možnost sdílet prémiový obsah zdarma (5 článků měsíčně)
- Možnost ukládat si články na později
Odesláním objednávky beru na vědomí, že mé osobní údaje budou zpracovány dle Zásad ochrany osobních a dalších zpracovávaných údajů, a souhlasím se Všeobecnými obchodními podmínkami vydavatelství Economia, a.s.
Beru na vědomí, že budu dostávat obchodní sdělení, týkající se objednaných či obdobných produktů a služeb společnosti Economia, a.s. Odmítnout zasílání
Můžete si prohlédnout kompletní nabídku,
která obsahuje i tištěné vydání.
Pokud potřebujete poradit, napište nám, nebo zavolejte na +420 233 071 111
Pokud potřebujete poradit, napište nám,
nebo zavolejte na +420 233 071 111