Výrazně přibylo firemních zakázek z řad menších e-shopů, které přes Zaslat.cz odesílají zboží zákazníkům. „Díky příznivé ekonomické situaci i rychlému růstu celého e-commerce segmentu rostla velká většina našich firemních zákazníků. A to se samozřejmě pozitivně projevilo i na růstu našich tržeb,“ uvedl spolumajitel a ředitel Zaslat.cz Miroslav Michalko. „Zatímco v roce 2016 tvořili naši firemní zákazníci čtvrtinu našeho obratu, vloni to bylo už padesát procent,“ řekl Miroslav Michalko. Kromě e-shopů využívají služeb Zaslat.cz zejména menší firmy a reklamní agentury.

Služba Zaslat.cz v minulém roce rozšiřovala nejen síť firemních klientů, ale investovala i do modernizace a vývoje svého webu. Jako první česká přepravní služba přišla s vlastní mobilní aplikací, která umožňuje nejen objednat a zaplatit přepravu balíku, ale také například sledovat pohyb zásilek pomocí push-notifikací v telefonu. Během léta pak firma odkoupila stoprocentní podíl dosavadního konkurenta, dvojky mezi internetovými balíkovými přepravci Chytrýbalík.cz.

Na konci roku přepravní služba spustila na svém webu také interaktivní mapu sběrných a výdejních míst, kde zákazníci mohou balík kdykoliv odevzdat nebo si ho naopak vyzvednout, a nemusí tak čekat doma či v práci na příjezd kurýra. V současnosti má Zaslat.cz 150 partnerských míst, už nyní ale jedná s dalšími partnery o rozšíření sítě.

V nejbližší době se chce brněnský startup soustředit na další rozšiřování nabídky přepravních služeb včetně například stěhování či komplexní podpory pro firmy. Miroslav Michalko letos nevylučuje ani expanzi do zahraničí a probíhají rovněž jednání s potencionálními investory.

Související