Doplňkovou službu, která doručovatelům a příjemcům zásilek umožňuje udržovat odstupy doporučované v souvislosti s opatřeními proti nákaze koronavirovým onemocněním covid-19, zavedla od počátku května společnost Raben Group. Principem tzv. Picture Confirming Delivery (PCD) je bezkontaktní potvrzení o doručení zásilky prostřednictvím fotografií. Firma to oznámila v tiskové zprávě.

Stačí, když zákazník zadá objednávku do systému myOrder (na platformě myRaben.com), kde také označí, že má o službu zájem. Řidič při doručení zanechá zboží na místě označeném příjemcem a pořídí celkem tři snímky: štítku, zásilky a zásilky se štítkem. Potvrzení se tedy obejde bez podpisu příjemce, který si může od řidiče udržovat doporučovaný fyzický odstup. Fotky se automaticky uloží do mobilního zařízení řidiče a jsou zapracovány do zápisu o doručení zásilky. V dokladu, který klient ihned uvidí na platformě myRaben v modulu myTrack&Trace, se zaznamenává také registrační značka vozu, datum, čas a zeměpisné souřadnice místa, kde byly snímky pořízeny.

Nová služba má ve 13 evropských zemích usnadnit proces doručování i v případě, kdy příjemce nemůže potvrdit příjem hned – zásilku je možné ponechat na jím určeném místě. Zákazníci Raben Group si samozřejmě stále mohou zvolit i tradiční způsob potvrzení o převzetí, tedy podpisem na mobilním zařízení řidiče nebo na přepravním dokladu.

Související

Zaujal vás článek? Pošlete odkaz svým přátelům!

Tento článek je odemčený. Na tomto místě můžete odemykat zamčené články přátelům, když si pořídíte předplatné.

Odkaz pro sdílení:
https://logistika.ekonom.cz/c1-66765970-raben-zavadi-bezkontaktni-potvrzeni-o-doruceni-zasilky-pomoci-fotografii-ridic-muze-udrzovat-odstup-od-prijemce