Českému Rohlíku bude od října velet Olin Novák. Jeden z nejzkušenějších manažerů Rohlik Group na pozici šéfa vystřídá Petra Pavlíka. Olin je v Rohlíku čtvrtým rokem, stojí za dosavadním růstem společnosti a je jedním z předních tvůrců rohlíkovské kultury.

Manažer s dovednostmi v mnoha oborech a lídr orientovaný na dosahování rychlých výsledků posílil tým Rohlíku již v září 2018. Nejprve nastoupil do čela českého marketingového týmu, kde měl na starosti i oddělení nákupu a supply chain. Po dvou letech se přesunul na pozici group chief commercial officer, kterou zastával doposud a kde předával své bohaté zkušenosti z českého Rohlíku do maďarského (Kifli.hu), rakouského (Gurkerl.at) a německého týmu (Knuspr.de). Před působením v Rohlíku pracoval Olin sedm let v Tescu, kde řídil marketing pro celou střední Evropu. Kariéru pak začínal ve společnosti Procter & Gamble, kde působil mimo jiné na centrále v Ženevě.

Související

Olin Novák stojí za celou řadou inovací z poslední doby. Spolu se svým týmem například zavedl několik privátních značek, zrychlil cestu vybraných farmářských produktů z pole až na stůl zákazníka během několika hodin, nebo nedávno spustil program na podporu místních farmářů a dodavatelů.

„Před třemi roky jsem si Rohlík vybral pro jeho unikátní přístup ke zlepšování služeb pro zákazníky,“ říká Olin Novák. „Do funkce komerčního ředitele skupiny jsem přišel, abych naši nabídku skvělého jídla dál rozšířil, a to na všech trzích, kde Rohlík Group působí.“

Jmenování nového českého CEO přichází v důležitém období pro Rohlik Group poté, co skupina úspěšně expanduje do zahraničí, na což získala 290 milionů eur od investorů, kteří hodnotu Rohlik Group ohodnotili na více než jednu miliardu eur. Po předchozím spuštění v Maďarsku a Rakousku vstoupil v srpnu Rohlík i na německý trh. V blízké budoucnosti bude společnost expandovat do Rumunska, Itálie, Francie a Španělska

Dosavadní CEO Petr Pavlík ze společnosti odchází. Tým Rohlik.cz velmi úspěšně provedl náročnou koronavirovou dobou, během které firma opět téměř zdvojnásobila svůj obrat, v prosinci 2020 poprvé prolomila hranici 20 tisíc objednávek denně, otevřela nový sklad v Praze, zavedla první venkovní Rohlik Pointy a ještě zásadním způsobem pomáhala se spuštěním sesterských firem v Maďarsku, Rakousku a Německu.

Související