Dosud nejmodernější prodejna Alzy na konci minulého týdne poprvé otevřela své dveře zákazníkům v Bratislavě. Alza.sk přesunula svůj showroom do nákupního centra Nivy z centra v Bottově ulici.
„Na přípravě nového showroomu s prostorným AlzaDrivem a rozlehlým automatizovaným skladem jsme s developerem HB Reavis spolupracovali od zahájení projektu. Díky tomu je prostor vytvořený na míru potřebám našich zákazníků. Například se podařilo zrealizovat oddělený a jasně značený příjezd pro velmi oblíbený AlzaDrive nebo bezbariérové interiéry,“ říká Jan Moudřík, ředitel expanze a facility, Alza.
„Na dvou podlažích na zákazníky čekají tisíce vystavených produktů rozdělených do desítek tematických zón, AlzaWall pro rychlé bezkontaktní vyzvednutí objednávek nebo prostorná relax zóna s kavárnou,“ doplnil Moudřík.
Tematické zóny v prodejně
Showroom Alza.sk v prostorách Nivy centra nabízí zákazníkům dvakrát větší výstavní prostory než na bývalé prodejně Bottova. Na místě si tak mohou prohlédnout tisíce produktů od nejnovějších mobilních telefonů přes vybavení chytré domácnosti až po velkou bílou techniku. Unikátní design prodejny umožnil rozčlenit vystavené produkty do tematických zón. Připravena je zóna věnovaná virtuální realitě, gamingu, hračkám či sportovnímu vybavení.
Alza zde úplně poprvé ze všech svých poboček představuje tzv. AlzaWall. Ten umožní rychlé a bezkontaktní převzetí objednávky vybraného sortimentu podobně, jako jsou zákazníci zvyklí v konceptu Prodejen budoucnosti nebo u klasických AlzaBoxů. Nové technologie se dočkal také bezkontaktní příjem reklamací, který Alza představila jako reakci na světovou pandemii. Další technologie navržené na míru pro co nejrychlejší obsloužení zákazníků jsou před jejich zraky ukryté v zázemí skladu. Jeho velikost umožnila nasazení podobného vybavení, jaké Alza využívá ve velkých logistických centrech.
AlzaDrive v novém
Pro pohodlné vyzvedávání objednávek bude kromě 20 výdejních míst sloužit oblíbený AlzaDrive umístěný v podzemním parkovišti. Ve spolupráci s developerem se pro něj vybudoval vlastní vjezd, který je pro přehlednost výrazně značený modrým příjezdovým pruhem.
Jako technologický leader e-commerce na slovenském trhu Alza otevřením prodejny nekončí. V následujících měsících spustí v rámci nové centrály pro své zákazníky řadu dalších unikátních služeb a vylepšení.