Dnešním dnem přichází poskytovatel balíkových přepravních služeb GLS s novou vizuální identitou. Oživený vzhled staví na úspěchu firmy v prostředí rychle se měnícího balíkového trhu a podtrhuje ambice růstu. GLS si klade za cíl osobní přístup k zákazníkovi a bezproblémový proces doručení balíku. Nová vizuální identita značky chce tento závazek vyjadřovat.
Nová vizuální identita včetně nového loga zaujme výraznou modrou barvou. Žlutá šipka, která byla dlouhodobě poznávacím znamením GLS, je nově propojena s písmenem G. Kompaktní design loga je završen žlutou tečkou symbolizující odbornost GLS a poslání společnost. Čistý vzhled loga jde ruku v ruce s jasným, zábavným a hravým stylem komunikace.
Nový vzhled značky přichází v období změn a velkého růstu. Cílem firmy je posílit pozici na všech trzích, kde působí, se zaměřením na růst v oblasti služeb B2C a zároveň udržet silnou pozici v oblasti B2B.
„Již více než 30 let našim zákazníkům poskytujeme služby s ohledem na jejich osobní potřeby a zároveň dbáme na to, aby proces doručení probíhal hladce a bezproblémově. Společně s našimi zaměstnanci a zákazníky se nám podařilo vybudovat pevné základy. Vzhledem k tomu, že se potřeby našich zákazníků a trh přepravních služeb velice rychle mění, je načase, abychom se změnili i my,” uvádí Martin Seidenberg, generální ředitel GLS Group. „Nově upravená identita GLS odráží naši práci a ambice, a to mnohem přímočařejším a dalo by si říci i průkopničtějším způsobem. Je dynamická, odvážná, moderní, svěží a osobní. Dokonale odráží, kdo jsme a kým budeme.“
Nová vizuální identita značky bude postupně uváděna na trh napříč Evropou a Severní Amerikou.