Deutsche Post DHL Group uzavřela strategické partnerství s firmou PrestaShop, která působí v oblasti softwaru pro e-commerce. DHL jako globální partner PrestaShopu v rámci partnerství osloví přibližně 300 tisíc obchodů na platformě PrestaShop prostřednictvím společných propagačních akcí a aplikace DHL Fulfillment pro realizaci zakázek, která je plně integrovanou součástí administrativního zázemí internetových obchodů na platformě PrestaShop.
Obchodníci využijí při zasílání zboží rozsáhlou globální logistickou síť DHL a její know-how v oblasti internetového obchodu. Partnerství se bude v blízké budoucnosti dále rozšiřovat o další nabídky služeb DHL.
Spojujícím prvkem je aplikace DHL Fulfillment pro realizaci zakázek, který poskytuje drobným podnikatelům a středně velkým firmám přístup ke službám DHL Supply Chain. „Díky naší evropské síti nabízíme realizaci zakázek na požádání prostřednictvím 30 skladů ve strategických lokalitách pokrývajících všechny důležité evropské trhy,“ říká Hendrik Venter, generální ředitel společnosti DHL Supply Chain pro Evropu, Střední východ a Afriku. „Zákazník získá přístup k velmi moderní síti, která bude podporovat jeho mezinárodní růst – nyní pomocí standardizované a kompletně testované integrace IT do platformy PrestaShop.“
Smlouva o spolupráci zahrnuje komplexní plán marketingových aktivit a akcí, jejichž cílem bude propagace výhod exkluzivního partnerství pro prodejce a zákazníky na celém světě. DHL bude navíc sponzorem budoucích akcí. První z nich, PrestaShop Day, se uskuteční v polovině října v Paříži. DHL si bude také pravidelně vyměňovat poznatky a zkušenosti se sítí partnerů a agentur společnosti PrestaShop v rámci webinářů a odborných zpráv s důrazem na transparentnost a nové perspektivy.