Logistická společnost DHL Expres představila nový vzhled webu www.dhlservicepoint.cz. Zákazníci na stránkách snadno a rychle najdou všechny jednoduché možnosti pro odeslání balíčku.
Tou nejznámější je asi odeslání zásilky prostřednictvím DHL ServicePointu (jde o smluvní obchod DHL, který nabízí možnost osobního podání zásilky do sítě DHL Express) Zde zákazník získá i krabici a objednávku přepravy vyplní společně s obsluhou, zaplatí a dál se o nic nemusí starat.
Nově je upravena i možnost on-line objednávky z pohodlí domova, zákazník si celou přepravu může objednat on-line, zaplatí on-line a vytiskne si přepravní štítek. Balíček s vytištěným štítkem odnese na jemu nejbližší místo, které si najde na mapě na webu DHL. Těchto míst je přes 400. K výraznému navýšení těchto místo došlo propojením systému DHL Express a vybraných PPL ParcelShop.
Nově také může zákazník odeslat svůj balíček i prostřednictvím samoobslužného boxu DHL Lockeru i bez registrace u DHL. Dosud mohli tuto službu využívat pouze zákazníci s registrací u DHL. Z původních 20 samoobslužných boxů se tak jejich počet více než zdvojnásobil. Samoobslužné boxy DHL Locker se umisťují mimo jiné ve vybraných nákupních centrech Tesco v ČR.
U on-line objednávky přepravy DHL Express upravila cenu a prémiová přeprava se tak stala dostupnější pro širokou veřejnost.
Zákazníci samozřejmě stále mají možnost objednávat přepravy po telefonu na číslech 840 103 000/ 220 300 111.
„Nová grafika webu je přehledná, jednoduchá a nabízí i video návody k použití konkrétní služby. Věřím, že nové pojetí grafiky webu a navýšení počtu míst k odeslání balíčku, usnadní široké veřejnosti využívání naší expresní mezinárodní logistické sítě,“ říká Luděk Drnec, generální ředitel, DHL Express (Czech Republic).