Vlivy dopravních omezení spojených s pandemií covidu-19 vedly k nedostatku kapacit v námořní i letecké dopravě mezi Čínou a Evropou. V důsledku toho železniční doprava po Hedvábné stezce získává na oblibě jako spolehlivá, nákladově efektivní a ekologická alternativa. Společnost cargo-partner vzhledem k rostoucí poptávce neustále rozšiřuje své importní a exportní portfolio služeb. Pro klienty v České republice provozuje pravidelné LCL linky ze Si-anu (v anglické transkripcii Xi’anu) do Prahy a zboží konsoliduje na skladu v Šanghaji. Samozřejmostí je servis pro celokontejnery ze stejných destinací. V tomto roku přibyla nová linka z Číny a poskytovatel logistiky plánuje další nové spojení.

Nové vstupy z Číny do České republiky:

Nová trasa z terminálu Jinhua do České Třebové

V první polovině roku 2021 společnost cargo-partner představila nové FCL řešení železniční přepravy z čínského teminálu Ťin-chua (Jinhua) do České republiky s aktuálním tranzitním časem 30 až 35 dní. Poskytovatel logistiky má v České republice specializovaný tým železniční dopravy a vidí na této trase velký potenciál. Jiří Jelínek, jednatel společnosti cargo-partner v ČR, uvádí: „Díky našemu FCL spojení z Jinhua jsme schopni poskytnout zajímavé alternativní dopravní řešení pro oblast Šanghaj a Nigbo. V zemi už obsluhujeme několik důležitých zákazníků a v budoucnu plánujeme tento servis ještě rozšířit.“

Plánované spojení pro import a export

V budoucnu cargo-partner plánuje rozšířit svou nabídku železniční přepravy o nový LCL a FCL servis z čínského Si-anu přes Ukrajinu a s novým vstupem do EU přes terminál Dobrá do České republiky. Jedná se o alternativní vstup do Česka přes terminál Dobrá, kde kapacita není ještě plně využitá a průchodnost od uvedeného vstupu do Evropské unie je zatím velmi dobrá a s velkou perspektivou rozvoje do budoucna. Jiří Jelínek vysvětluje: „Tento přírůstek k existujícímu portfoliu železniční dopravy v České republice nám umožňuje nabídnout našim zákazníkům spolehlivou alternativu k letecké a námořní přepravě s nízkým rizikem přetížení a krátkými dodacími lhůtami. Kromě toho dokážeme zajistit snadnou celní manipulaci a rychlou domácí distribuci. Jako další krok v současnosti vyvíjíme odpovídající exportní servis z České republiky do Číny.“

Související

Poskytovatel logistiky kromě řešení železniční dopravy z Asie do Evropy nabízí i pravidelné spojení na východ a organizuje ucelené vlaky přes novou Hedvábnou stezku. V tomto roce doplnil své portfolio o kombinaci námořního a železničního řešení, nyní poskytuje týdenní FCL a LCL spojení intermodální námořní / železniční dopravy z Tokia, Jokohamy, Nagoji, Kóbe a Toyama Shinka do Polska a Německa s další distribucí v celé střední a východní Evropě. Všechna řešení železniční přepravy cargo-partner nabízí v režimu door-to-door, včetně vyzvednutí a dodání, celního odbavení, skladování a správy zásob, jakož i se širokou škálou služeb s přidanou hodnotou. Díky GPS lokátoru, kterým je vybaven každý kontejner, mají zákazníci úplný přehled o pohybu jejich zásilek. Efektivní komunikace a plná transparentnost během celé dopravy je zabezpečena prostřednictvím platformy pro řízení dodavatelského řetězce SPOT.

O společnosti cargo-partner

Společnost cargo-partner je soukromá firma střední velikosti poskytující komplexní logistické služby a související informační technologie. Společnost nabízí komplexní portfolio letecké, námořní a pozemní přepravy a skladových řešení. Díky dlouholetému působení na trhu přichází cargo-partner s řešením na míru pro různorodé portfolio zákazníků napříč odvětvími.

Související

Zaujal vás článek? Pošlete odkaz svým přátelům!

Tento článek je odemčený. Na tomto místě můžete odemykat zamčené články přátelům, když si pořídíte předplatné.

Odkaz pro sdílení:
https://logistika.ekonom.cz/c1-66990940-spolecnost-cargo-partner-rozsiruje-portfolio-zeleznicnich-prepravnich-sluzeb-po-hedvabne-stezce-do-ceska