Logistický startup DoDo zahájil ve své divizi DoDo Fresh spolupráci s řetězcem Penny. Při spuštění zkušebního provozu v Plzni startup přichází i se zcela novou kompetenci tzv. pickingu. Pro Penny tak kromě tradiční služby rozvozu zboží obstará i kompletní sestavení objednávek, které zajistí pomocí vlastní kurýrské aplikace.

Divize DoDo Fresh zajišťující pro rozvoz potravin je pro firmu DoDo dlouhodobě velmi úspěšný. Startup v Česku postupně kompletně přebral například rozvoz nákupů britského řetězce Tesco, o logistiku se kompletně stará online supermarketu Košík.cz a od začátku roku 2021 také novému potravinovému e-shopu Tomato. Do portfolia klientů nyní přibývá také řetězec Penny, pro nějž spolupráce s DoDo znamená vůbec první zkušenost s online prodejem.

Na e-shopu www.PENNYdomu.cz si mohou lidé objednávat nákup až tři dny předem a nejrychleji jim bude zboží doručeno dvě hodiny od objednání. V rámci spolupráce s Penny přichází logistický startup vůbec poprvé i s kompetencí kompletního pickingu objednávek. Pro tuto službu DoDo vyvinulo vlastní aplikaci, která umožní, aby objednávky na nejbližší prodejně sestavil přímo kurýr, který je následně rozváží. E-shopové objednávky tudíž nijak nenaruší běžný chod kamenného obchodu. Pro obchodníky znamená zajištění pickingu dopravcem další usnadnění a urychlení potenciálního vstupu na internet.

Související

Logistický startup DoDo aktuálně působí prakticky po celé České republice a nákupy vozí také na Slovensku, v Polsku, v Maďarsku a Bulharsku. Spolupráce s Penny bude v první fází procházet zkušebním provozem v Plzni, následně budou vyhodnoceny možnosti rozšíření také do dalších měst, kde Penny funguje. V současné době pro DoDo doručuje na 1800 kurýrů a vozový park firmy se skládá z více než 800 vozidel s ekologickým pohonem na CNG. 

 

 

Související