Společnost 123kuriér podniká na Slovensku, kde vybudovala vlastní distribuční síť s unikátní nabídkou komplexních služeb v oblasti balíkové logistiky. V těchto dnech vstupuje také na český logistický trh. Pod značkou 123kurýr nabízí v první fázi převážně služby v oblasti B2B a B2C.
123kurýr je českou dceřinou společností firmy 123kuriér. Představitelé firmy se věnují podnikání v dopravě již od roku 2005 a v posledních letech naplňují svoji vizi balíkové logistiky „pro všechny“. Dobrý produkt s komplexními službami, důsledné naplňování strategického plánu, a v neposlední řadě tým profesionálů se značnou zkušeností v balíkové dopravě, předurčují společnost k tomu, aby byla konkurenceschopná i mimo Slovensko. Prvním krokem k tvorbě nadnárodní sítě balíkové přepravy je právě založení české firmy 123kurýr, kurýr pro všechny.
„Česko a Slovensko stále chápeme díky historické provázanosti jako jeden obchodní prostor. Proto je pro nás rozšíření naší sítě do České republiky logickým krokem,“ uvádí Miloš Melník, generální ředitel společnosti.
Aktuálně již spustil 123kurýr první uzlové pobočky v důležitých lokalitách (Praha, Plzeň, Olomouc, České Budějovice, Hradec Králové, Ostrava a Brno). V nejbližší době plánuje management další rozšíření tak, aby do konce roku 2021 zahrnovala česká síť 14 základních poboček.
Společnost 123kurýr neskrývá svoje ambice. „Když nabídnete kvalitní, spolehlivou službu, můžete konkurovat i korporátním firmám. Naší velkou výhodou je, že rozumíme perfektně česko – slovenskému trhu, neustále rozvíjíme služby a diverzifikujeme je: obsluhujeme zákazníky z oblasti B2B, B2C, D2C a C2C,“ vysvětluje Miloš Melník.
Základem služby jsou spolehlivé IT nástroje s uživatelsky příjemnou aplikací pro zákazníky. Systém je samozřejmě propojen se skenery kurýrů a v budoucnu i s technologickým zařízením balíkových center, která postupně vznikají – zatím na Slovensku.každý kurýr je vybaven platebním terminálem nejvyšší řady.