Odborná porota Business Brand Council Česká republika udělila společnosti Gebrüder Weiss cenu Czech Business Superbrands 2022. „Máme radost, že jsme podruhé v řadě uspěli v hodnocení rozsáhlého týmu expertů z oblasti obchodu a marketingu. Titul Czech Business Superbrands 2022 je pro nás potvrzením, že vysoká úroveň námi poskytovaných služeb nepoklesla. Udělení tohoto titulu považujeme za úspěch celého našeho týmu,“ říká Jan Kodada, ředitel obchodu a marketingu Gebrüder Weiss ČR.
Evaluační projekt Superbrands již přes dvacet let identifikuje na základě sjednocených kritérií a metod špičkové obchodní značky ve více než 90 zemích světa. V České republice, kde letos aktivita oslaví 10 let své působnosti, je registrováno přibližně 2,1 milionu obchodních značek ze všech průmyslových oborů, včetně mezinárodních a globálních společností.
Slavnostní večer z předávání cen. Jan Kodada hovoří v 1.40 záznamu
Do programu Superbrands se značky nemají možnost přihlásit, při nominaci se vychází z aktuální databáze registrovaných obchodních značek, kterou pro tyto účely poskytuje Úřad průmyslového vlastnictví.
„V Gebrüder Weiss soustavně pracujeme na tom, aby se naše základní hodnoty – tedy nezávislost, udržitelný rozvoj, závazek a dokonalý servis – odrážely ve všem, co děláme a co realizujeme. Ať už jde o dodávku služeb našim zákazníkům, účast na testování alternativních pohonů v nákladní dopravě, implementaci inovací, které snižují objem rutinní a mechanické práce lidí nebo systémů, které zvyšují naši transparentnost i efektivitu. Titul Superbrands 2022 dokládá, že naše úsilí přináší podle názoru expertů hmatatelné výsledky, které našim klientům vytvářejí potenciál konkurenčních výhod,“ dodává Jan Kodada.