Odborná porota Business Brand Council Česká republika udělila společnosti Gebrüder Weiss cenu Czech Business Superbrands 2022. „Máme radost, že jsme podruhé v řadě uspěli v hodnocení rozsáhlého týmu expertů z oblasti obchodu a marketingu. Titul Czech Business Superbrands 2022 je pro nás potvrzením, že vysoká úroveň námi poskytovaných služeb nepoklesla. Udělení tohoto titulu považujeme za úspěch celého našeho týmu,“ říká Jan Kodada, ředitel obchodu a marketingu Gebrüder Weiss ČR.

Evaluační projekt Superbrands již přes dvacet let identifikuje na základě sjednocených kritérií a metod špičkové obchodní značky ve více než 90 zemích světa. V České republice, kde letos aktivita oslaví 10 let své působnosti, je registrováno přibližně 2,1 milionu obchodních značek ze všech průmyslových oborů, včetně mezinárodních a globálních společností.

Do programu Superbrands se značky nemají možnost přihlásit, při nominaci se vychází z aktuální databáze registrovaných obchodních značek, kterou pro tyto účely poskytuje Úřad průmyslového vlastnictví.

Související

„V Gebrüder Weiss soustavně pracujeme na tom, aby se naše základní hodnoty – tedy nezávislost, udržitelný rozvoj, závazek a dokonalý servis – odrážely ve všem, co děláme a co realizujeme. Ať už jde o dodávku služeb našim zákazníkům, účast na testování alternativních pohonů v nákladní dopravě, implementaci inovací, které snižují objem rutinní a mechanické práce lidí nebo systémů, které zvyšují naši transparentnost i efektivitu. Titul Superbrands 2022 dokládá, že naše úsilí přináší podle názoru expertů hmatatelné výsledky, které našim klientům vytvářejí potenciál konkurenčních výhod,“ dodává Jan Kodada.

Evaluační projekt Superbrands již přes dvacet let identifikuje na základě sjednocených kritérií a metod špičkové obchodní značky ve více než 90 zemích světa.
Evaluační projekt Superbrands již přes dvacet let identifikuje na základě sjednocených kritérií a metod špičkové obchodní značky ve více než 90 zemích světa.
Foto: Gebrüder Weiss