České online tržiště Mall navázalo spolupráci s českou fulfillmentovou firmou Mailstep a začne obchodníkům nabízet kompletní outsourcing skladování i odesílání zboží. Obchodníkům tak usnadní prodej přes tržiště Mall Partner.
Mailstep zajišťuje e-shopům kompletní logistický servis. Obchodník může celý proces uskladnění i přípravy objednávek přenechat Mailstepu a stará se jen o samotný provoz e-shopu.
„Technologickým propojením s Mall Partner jsme obchodníkům připraveni zajistit špičkový servis a garantované SLA, tak abychom zákazníkům Mallu dopřáli nejrychlejší doručení objednávky a nejlepší možnou zákaznickou zkušenost,” popisuje Libor Hudeček, CEO Mailstepu.
Mailstep v současnosti disponuje 45 tisíci čtverečních metrů skladové plochy a obsluhuje logistiku více než 200 e-shopů, kterým je schopen objednávky odeslat do více než 200 zemí světa. Firma denně odesílá více než 18 tisíc zásilek, a dosahuje proto na příznivé ceny dopravců.
„Integrace s Mailstepem je skvělou zprávou, protože obchodníkům přináší možnost se o skladování a expedici zásilek nestarat, a přitom mít jistotu, že je o jejich zboží dobře postaráno a včas se dostane k zákazníkovi,“ popisuje výhody integrace Mallu s Mailstepem ředitel programu Mall Partner Jakub Kováč.
Spolupráce s Mailstepem je pro Mall dalším krokem na cestě k vybudování komplexního ekosystému služeb. Kromě této novinky mají e-shopy v rámci programu Mall Partner k dispozici napojení na největší ERP systémy, účetní systémy i e-shopové platformy v čele se Shoptetem, a mohou tak veškerou agendu odbavovat v jednom jednoduchém uživatelském rozhraní.