Kofola letos spouští Kofolashop.cz, jehož cílem je podpořit lokální výrobce a vytvořit praktické a lokální věci, které budou odrážet hlavní myšlenku nové kampaně Kofola. A tak vznikl #merchcochces.

Kofola oslovila malovýrobce z Česka a Slovenska, kteří jí na přelomu roku navrhli a vytvořili všechno, co lze nalézt v e-shopu. elý projekt byl podle tiskového prohlášení obou společností vytvořen výhradně s československými firmami - od platformy pro e-shop až po malou bratislavskou dílnu s upcyklovanými věcmi.

„S vlastní logistikou e-shopu nemáme zkušenosti, proto jsme oslovili českou jedničku v oblasti fulfillmentu – MailStep. Ta se stará o to, aby naše zboží bylo doručeno zákazníkovi rychle a kvalitně. Díky tomu, že je o naskladnění výrobků, každodenní vyřizování a expedici objednávek dobře postaráno, my se můžeme věnovat rozvoji našeho Kofolashopu a doplňovat nové řady našeho #merchcochces,“ vysvětluje Eva Stejskalová, junior brand manažerka Kofoly.

Související

„Velmi rádi jsme se stali součástí tohoto unikátního projektu, který má v sobě silný příběh. Pro takový projekt je klíčové, aby objednávka z e-shopu byla vyřízena v požadované kvalitě, a doručena včas. A to je díky fulfillmentu možné,“ dodal Libor Hudeček, CEO společnosti MailStep.

Související