Kofola letos spouští Kofolashop.cz, jehož cílem je podpořit lokální výrobce a vytvořit praktické a lokální věci, které budou odrážet hlavní myšlenku nové kampaně Kofola. A tak vznikl #merchcochces.

Kofola oslovila malovýrobce z Česka a Slovenska, kteří jí na přelomu roku navrhli a vytvořili všechno, co lze nalézt v e-shopu. elý projekt byl podle tiskového prohlášení obou společností vytvořen výhradně s československými firmami - od platformy pro e-shop až po malou bratislavskou dílnu s upcyklovanými věcmi.

„S vlastní logistikou e-shopu nemáme zkušenosti, proto jsme oslovili českou jedničku v oblasti fulfillmentu – MailStep. Ta se stará o to, aby naše zboží bylo doručeno zákazníkovi rychle a kvalitně. Díky tomu, že je o naskladnění výrobků, každodenní vyřizování a expedici objednávek dobře postaráno, my se můžeme věnovat rozvoji našeho Kofolashopu a doplňovat nové řady našeho #merchcochces,“ vysvětluje Eva Stejskalová, junior brand manažerka Kofoly.

Související

„Velmi rádi jsme se stali součástí tohoto unikátního projektu, který má v sobě silný příběh. Pro takový projekt je klíčové, aby objednávka z e-shopu byla vyřízena v požadované kvalitě, a doručena včas. A to je díky fulfillmentu možné,“ dodal Libor Hudeček, CEO společnosti MailStep.

Související

Zaujal vás článek? Pošlete odkaz svým přátelům!

Tento článek je odemčený. Na tomto místě můžete odemykat zamčené články přátelům, když si pořídíte předplatné.

Odkaz pro sdílení:
https://logistika.ekonom.cz/c1-67057030-kofola-spustila-e-shop-podporujici-lokalni-vyrobce-s-logistiskou-ji-pomaha-predni-poskytovatel-fulfillmentovych-sluzeb-mailstep