Platí to nejen pro servis standardních a tradičních strojů, které operují často v nepřetržitých provozech a jiných velmi náročných aplikacích. Stejně tak musí servis zvládat i procesy v oblasti péče o automatické stroje řady Autopilot, speciály pro mrazírny nebo vysokohustotní skladování. Důležitou roli hraje rovněž v podpoře zákazníků při přechodu na nové pohonné technologie, v našich podmínkách zejména na moderní modulární li‑ionové baterie, které Toyota sama vyrábí.

Důraz na stálé vylepšování poprodejních služeb

Toyota věnuje vylepšování svých poprodejních služeb stálou pozornost a opírá se o více zásadních pilířů, díky kterým mají uživatelé vozíků techniku k dispozici v plné síle a s minimálními neplánovanými odstávkami. Jde o soustavné investice do školení a posilování kvalifikace týmu více než 130 servisních techniků i zvyšování dostupnosti a rychlosti dodávek náhradních dílů pro nové stroje i modely uvedené na trh před 20 lety i dříve.

Článek pro předplatitele
Ještě na vás čeká 70 % článku. Pokračovat ve čtení můžete jako náš předplatitel.

Máte již předplatné? Přihlaste se.

Přihlásit se

Jste předplatitel tištěného titulu? Proveďte aktivaci.