Společnost Mailstep v minulém měsíci oznámila investici ve výši 110 milionů korun do rozšíření svých skladů v pražských Horních Počernicích a poté investovala 50 milionů korun na vývoj vlastního softwaru. Teď napne své síly k expanzi do dalších evropských zemí. A začíná v Itálii, jak firma oznámila v aktuální tiskové zprávě.
„Vstup na italský trh nás bude stát vyšší statisíce eur a počítáme, že v zelených číslech bychom mohli být v následujícím roce a půl,“ informuje Libor Hudeček, generální ředitel společnosti Mailstep.
Celoevropské ambice
Mailstep chce v Itálii vybudovat lokální tým, při vstupu na trh a jeho začátcích ho ale povede Radek Musil, manažer pro mezinárodní expanzi a mimo jiné držitel ocenění Forbes 30 pod 30. „Po určité době pak máme v plánu ponechat veškerou exekutivu a statutární řízení trhu místnímu managementu,“ komentuje Hudeček. Dodává, že Radka Musila chce po italském trhu vyslat na další zahraniční trhy.
„Z Prahy jsme schopni doručení do druhého dne zaručit i do všech sousedních zemí. Naším cílem není mít pobočku v každé zemi, nýbrž strategicky vybírat místa, která nám dovolí udržet tento logistický standard. V aktuální situaci do zahraničí směřují dvě třetiny objednávek,“ dodává Hudeček.
Test škálovatelnosti řešení
Nejenže Itálie se svými necelými 60 miliony obyvatel patří mezi největší evropské trhy, řadí se i mezi největší a nejrychleji rostoucí e-commerce trhy na celém světě. Mailstep má tak v plánu si „na vlastní kůži“ otestovat škálovatelnost svých řešení.