Obliba nezávislých výdejen dopravců rok od roku stoupá. Při objednávání zboží z e-shopů je aktuálně využívá již 39 procent lidí, o osm procentních bodů více než loni. Ukázal to průzkum společnosti GLS prostřednictvím aplikace Instant Research provedený v březnu 2022.

Balíkový přepravce na podporu sítě svých výdejních míst spouští kampaň s názvem Vánoce v balíku, v rámci níž je možné vyhrát elektrokolo nebo elektrokoloběžku. Cílem je motivovat lidi k využívání výdejních míst GLS, jejichž počet se neustále rozšiřuje, a přispět tím i k udržitelnějšímu způsobu přepravy balíků.

Balíkový přepravce GLS letos zahájil kampaň s názvem Vánoce v balíku, která má za cíl motivovat k většímu využívání výdejních míst GLS Parcel Shop. Společnost jich v současné době provozuje více než 1200 po celé České republice. Výdejní místa jsou mezi Čechy přitom čím dál oblíbenější. Při objednávání zboží je volí již 39 procent lidí.

Související

„Rádi bychom touto kampaní připomněli lidem, že mimo spolehlivého doručení na domácí adresu GLS provozuje i širokou síť výdejních míst, kterou mohou využít nejen přímo při objednávání zboží z e-shopů, ale i při odesílání soukromých balíků. Výdejní místa budujeme důsledně s důrazem na kvalitu služeb, s ohledem na potřeby příjemců a optimalizaci doručovacích tras, tedy ekologičtější způsob přepravy balíků,“ vysvětluje Pavel Včela, ředitel GLS Česká republika.

Hlavním kritériem při výběru výdejního místa je blízkost bydliště, ta je důležitá pro 84 procent lidí, a také délka otevírací doby prodejny, dle které si výdejní místo vybírá až 57 procent Čechů. Proto GLS rozšiřuje jejich síť i přímo ve spolupráci se zákazníky, kteří mohou na webových stránkách přepravce přímo požadovat nové místo v oblíbené lokalitě.

Za největší výhody výdejních míst považují, že se nemusí časově vázat na kurýra (49,9 procenta) a že ušetří za přepravné (31,1 procenta). Ti nyní mohou za jejich využívání navíc získat hodnotné ceny. Každý týden se soutěží o jednu elektrokoloběžku a před Vánoci se bude losovat o hlavní výhru – terénní elektrokolo.

Pro zapojení do soutěže je potřeba objednat si zásilku do jednoho z celkových 1200 výdejních míst GLS a následně si ji tam i vyzvednout. Na webové stránce www.soutez.gls-czech.com lze pak snadno zaregistrovat číslo balíku do slosování o ceny. Každý týden se hraje o elektrokoloběžku značky Urbis 3.1 a další ceny od GLS. Vítězové budou vyhlášeni každý pátek na Facebooku GLS Česká republika. Těsně před Vánoci se bude losovat ještě o elektrokolo Lectron Esconder MGX v hodnotě 59 tisíc korun, a to ze všech zaregistrovaných čísel balíčků.

Související