Společnost PST CLC Mitsui-Soko v říjnu oslavila 31 let od svého vzniku. Velká oslava byla kvůli situaci s pandemií v loňské roce naplánována na letošek, protože firma teď současně slaví 10 let od doby, kdy se stala součástí silné světové skupiny Mitsui-Soko Group.

Oslavy výročí se kromě pracovníků a zákazníků firmy zúčastnili také zástupci z nejvyššího vedení z Japonska, konkrétně například Shigeki Kanai, ředitel a Senior Executive Officer Overseas Logistics Business Headquarters společnosti Mitsui-Soko, a Hirobumi Koga, prezident & CEO společnosti Mitsui-Soko Holdings.

„Z malé rodinné firmy z Ostravy se naše PST CLC Mitsui-Soko stala významným globálním hráčem. To, že na oslavě bylo i naše nejvyšší japonské vedení, je důkazem, že se nám dobře daří,“ říká Vít Votroubek, generální ředitel společnosti PST CLC Mitsui-Soko a člen představenstva Svazu spedice a logistiky ČR.

Související

Firmu založil v roce 1991 Miroslav Bradna. „Původně jsme začínali jako dopravní společnost a byly k tomu nabízeny i stavební práce. Poté Miroslav Bradna začal nabízet služby související s celním odbavováním. PST CLC mělo původně své filiálky na hraničních přechodech. Velký zlom přišel se vstupem České republiky do Evropské unie. Celní pracoviště na hranicích byly tedy zrušeny a coby novou výzvu Miroslav Bradna zvolil skladovou logistiku. Náš první sklad byl otevřen ve Zdibech u Prahy,“ popisuje Vít Votroubek.

Zleva Jiří Bradna, nový obchodní ředitel PST CLC Mitsui-Soko, Vlastislav Čech, obchodní ředitel společnosti ČSAD Uherské Hradiště a zpěvačka Olga Lounová.
Zleva Jiří Bradna, nový obchodní ředitel PST CLC Mitsui-Soko, Vlastislav Čech, obchodní ředitel společnosti ČSAD Uherské Hradiště a zpěvačka Olga Lounová.
Foto: PST CLC Mitsui-Soko

Dalším důležitým milníkem byl rok 2012, kdy došlo ke spojení s Mitsui-Soko Group. To PST CLC umožnilo větší rozvoj námořních a leteckých služeb, zejména mezi Asií a Evropou. Dnes firma poskytuje komplexní logistické služby. „I to už je teď málo, proto se snažíme o rozvoj našich služeb v zahraničí. Klienti totiž chtějí nejenom odbavení v České republice, ale i v jiných státech. Proto se zaměřujeme na otevírání filiálek v zahraničí,“ doplňuje Vít Votroubek.

Související