Po úspěšném spuštění na Slovensku bude ve středu 12. dubna uveden do ostrého provozu i Kaufland.cz v České republice. Prostřednictvím Kaufland Global Marketplace tak mohou obchodníci prodávat na online tržištích hned ve třech zemích současně (Německo, Slovensko a Česko) a potenciálně tak oslovit více než 56 milionů online zákazníků. U příležitosti zahájení provozu je pro všechny obchodníky připravena "early bird" nabídka, kdy nehradí provize z prodeje a základní poplatky a kdy obdrží slevu 30 tisíc korun na reklamy na sponzorované produkty po dobu prvních šesti měsíců od spuštění marketplace. Společnost Kauflans to oznámila v aktuální tiskové zprávě.

Bude převažovat nepotravinářské zboží

V České republice čeká na Kaufland.cz ve startovních blocích už více než dva tisíce registrovaných obchodníků, kteří budou na novém marketplace nabízet miliony produktů, přičemž bude převažovat nepotravinářské zboží. Stejně jako na německém marketplace bude i zde nabídka zahrnovat více než pět tisíc kategorií, jako je bydlení, elektronika, zahrada a hobby, kuchyně a domácnost, děti a kojenci, sport a móda.

Související

„Včetně Kaufland.cz jsme nyní zastoupeni na online trhu ve třech zemích. Je to skvělý úspěch zatím stále ještě mladé historie Kaufland marketplace. Radost máme především z toho, že naši prodejci mohou snadno a pohodlně prodávat produkty milionům lidí v různých zemích. My jim přitom poskytujeme řadu služeb, a co je pro nás velmi důležité, také osobní podporu a konkrétní kontaktní osoby. Kaufland marketplace je tak pro obchodníky všech velikostí ideálním místem, kde mohou rychle růst, aniž by museli ztrácet čas budováním vlastních kapacit,“ vysvětluje Gerald Schönbucher, člen představenstva společnosti Kaufland zodpovědný za oblast e-commerce.

Nová služba Kaufland Fulfillment Service

Za využívání mnoha z těchto služeb nejsou účtovány žádné další náklady. Například zařazení nabídek do příslušných multikanálových marketingových kanálů, zpracování plateb v místní měně nebo bezplatný překlad informací o výrobku zajišťuje společnost Kaufland. Nové online tržiště bude spravováno v rámci komplexního řešení Kaufland Global Marketplace, které už rok úspěšně funguje pro německé online tržiště. Důležitou roli bude v budoucnu hrát také služba Kaufland Fulfillment Service zajišťující logistiku, a to jak na národní, tak i na mezinárodní úrovni.

S 32 miliony online návštěvníků měsíčně a více než 45 miliony produktů ve více než pěti tisících kategoriích patří Kaufland.de již nyní k největším a nejrychleji rostoucím marketplace v Německu.

Související