Společnost Mailstep má za sebou první letošní event, na kterém vystoupili odborníci ze společností Mailstep, BaseLinker, Česká mailingová společnost, Acomware, PPL a Twisto. „Naším cílem bylo zájemcům z řad e-commercových, logistických nebo fulfillmentových firem představit možnosti dalšího růstu jejich byznysu a ukázat jim možné cesty pro expanzi na zahraniční trh. V přednáškách jsme upozorňovali, na co se připravit, kolik to bude stát, jak jejich služby mohou v zahraničí fungovat, a především co jim to přinese,“ vysvětluje marketingový ředitel společnosti Mailstep Martin Pipek, který celou akcí provázel.

Mailstep chystá velkou expanzi

David Začal, obchodní ředitel společnosti Mailstep, zhodnotil loňský rok a představil plány společnosti na rok 2023. Zásadní je probíhající stavba obřího chladicího zařízení pro vybraného zákazníka, rozšíření balíren z 21 na současných 45, nabírání nových klientů do nově otevřeného italského skladu a očekávaná letošní expanze do dalších evropských zemí – Řecka a Španělska.

Celou akcí provázel Martin Pipek, marketingový ředitel společnosti Mailstep.
Celou akcí provázel Martin Pipek, marketingový ředitel společnosti Mailstep.
Foto: MailStep

„Chtěli jsme ukázat, co vše pro rozvoj našeho podnikání děláme a co to přinese našim klientům. Každý e-shop, který chce růst, musí dříve nebo později řešit vstup na další trhy v Evropě. Díky našim kapacitám a know-how dokážeme společně nakopnout jakýkoli byznys,“ dodává David Začal.

Roste vliv marketplace i odložených plateb

Dalším přednášejícím byl Radek Klouda ze společnosti BaseLinker, který poukázal na výhody i nevýhody marketplace pro expanzi. O tom, jak získat ztracené zákazníky zpět, promluvil David Frost z České mailingové společnosti a Karel Hájek z Acomware. O doručování B2C zásilek v rámci Evropské unie mluvil Stanislav Skříček ze společnosti PPL a poslední, pátý řečník – Jan Hanzlík ze společnosti Twisto – vysvětlil, jak lze navýšit tržby a počet zákazníků díky odloženým platbám.

Další akce budou následovat

Díky úspěchu březnového eventu se společnost Mailstep připravuje na další podobné formáty, díky nimž chce celé odvětví kolem fulfillmentu více propojit a pomocí konkrétních příkladů z praxe ukázat možnosti dalšího růstu pro všechny.

„Zájem i feedback od návštěvníků byly až nečekaně pozitivní. Budeme v tom určitě pokračovat a věřím tomu, že brzy uspořádáme další podobnou networkingovou akci pro všechny zájemce nejen z našeho oboru,“ dodal Martin Pipek.

Související

Zaujal vás článek? Pošlete odkaz svým přátelům!

Tento článek je odemčený. Na tomto místě můžete odemykat zamčené články přátelům, když si pořídíte předplatné.

Odkaz pro sdílení:
https://logistika.ekonom.cz/c1-67190400-mailsteop-predstavil-zajemcum-z-rad-e-commercovych-logistickych-i-fulfillmentovych-firem-moznosti-dalsiho-rustu-jejich-byznysu