V reakci na zvýšenou poptávku v Číně začal tento poskytovatel mezinárodní logistiky nedávno nabízet silniční přepravu FTL přes střední koridor, a to jako doplněk ke stávajícím službám železniční přepravy na tzv. Železné hedvábné stezce. Společnost v současné době nabízí služby kamionové dopravy přes Kaspické moře s tranzitními časy 22 až 25 dní. První přeprava, dodání lithiových baterií při regulované teplotě pro zákazníka z automobilového průmyslu, byla dokončena na začátku července.
Pozemní přeprava přes střední koridor Nové hedvábné stezky se v poslední době stává stále životaschopnější alternativou letecké, námořní a železniční přepravy. Z důvodu rostoucí zákaznické poptávky zařadila společnost cargo-partner nyní tuto novou možnost přepravy přes Kazachstán, Kaspické moře, Kavkaz a Turecko do svého portfolia pravidelných služeb a nabízí ji jako doplňkové řešení k jiným druhům dopravy.
Čína-Evropa s flexibilním výběrem trasy
Čínský tým silniční přepravy společnosti cargo-partner nabízí koncept šitý přímo na míru s nepřetržitým sledováním po celé trase. Expertní tým společnosti cargo-partner pečlivě sleduje měnící se místní podmínky a pro každou jednotlivou zásilku dokáže flexibilně vybrat nejvýhodnější trasu a hraniční přechod. Tranzitní časy se liší v závislosti na místě původu, místě určení a v současnosti činí průměrně 22 až 25 dní. V tuto chvíli je služba dostupná pouze pro celovozové zásilky.
Kromě konkurenceschopných tranzitních časů má tato nová varianta přepravy výhodu v tom, že umožňuje převážet zboží, které nelze přepravit letecky nebo po železnici. K dnešnímu dni si službu vyžádali zákazníci z odvětví elektroniky, e-commerce a automobilového průmyslu. Díky své husté síti v Číně a Evropě může společnost cargo-partner nabízet komplexní řešení typu door-to-door, což pomáhá zkrátit tranzitní časy a vyhnout se zpožděním při vykládce a překládce.
Přeprava baterií při regulované teplotě
První přeprava společnosti cargo-partner přes střední koridor se uskutečnila v rozmezí poloviny června a začátku července a spočívala v zásilce lithiových baterií při regulované teplotě pro německého zákazníka z automobilového průmyslu. Jelikož byly baterie deklarovány jako nebezpečné zboží, postarala se společnost cargo-partner o veškeré celní formality a vyřídila požadované certifikáty a dokumentaci. Poskytovatel logistiky navíc neustále monitoroval nejen průběh přepravy, ale také teplotu nákladu.