Letošní jubilejní 30. ročník obalové soutěže Obal roku rozšiřuje soutěžní kategorie o zcela novou kategorii Marketing, díky které chce do soutěže přilákat další přihlašovatele, jež dokáží obal co nejlépe využít jako nástroj pro marketing a propagaci.

„Tato kategorie se zaměřuje primárně na způsoby, jakými může být obal samotný využit k propagaci, komunikaci s cílovou skupinou nebo na posílení značky. Ať už jde o kreativní využití materiálů, neobvyklou formu obalu nebo překvapivou interakci se spotřebitelem - chceme vidět, jak firmy i jednotlivci dokáží přeměnit obal na mocný marketingový nástroj,“ říká Iva Werbynská, ředitelka obalového institutu Syba, který soutěž realizuje.

Představení jednotlivých přihlášených obalů proběhne před porotou ve třech dnech v posledním srpnovém týdnu – 29. - 31. srpna. Přihlášení budou bojovat o umístění i v následujících kategoriích: Potraviny, Nápoje, Kosmetika, Farmaceutické produkty, Čisticí a prací prostředky, Elektronika a spotřebiče, Automotive, Přepravní a průmyslové obaly, Dárkové obaly, POP & POS displeje, Etikety, E-commerce, Procesy a technologie, Pet food, Design & grafika a Ostatní.

Související
7 minut čtení
Odborná porota letos vybírala držitele ocenění Obal roku 2022. Přinášíme přehled oceněných obalových řešení týkajících se transportních procesů...

Vyhlášení finalistů soutěže proběhne na galavečeru 19. října 2023 po skončení odborné části kongresu Obalko a bude jím provázet  moderátorka Marcela Augustová.

Informace o průběhu soutěže jsou k vidění na webu www.obalroku.cz.

Související

Zaujal vás článek? Pošlete odkaz svým přátelům!

Tento článek je odemčený. Na tomto místě můžete odemykat zamčené články přátelům, když si pořídíte předplatné.

Odkaz pro sdílení:
https://logistika.ekonom.cz/c1-67235000-obal-roku-vyhlasuje-novou-kategorii-marketing-celkem-soutezi-prihlasky-v-17-kategoriich-vcetne-automotive-prepravnich-a-prumyslove-obalu-ci-e-commerce