Sklad v Kolíně je v provozu od ledna roku 2023 a zaměstnává osm pracovníků. Veškeré komponenty společnosti CT Automotive Group se vyrábějí v Číně a do české pobočky se dovážejí v kontejnerech dvakrát až třikrát týdně. Některé díly je potřeba na místě ještě montovat, u zbylých je pak nutné provést vizuální a mechanickou kontrolu a následně vše zabalit do expedičních obalů, ve kterých putují k zákazníkovi.

Tím také vznikla potřeba pořídit manipulační techniku, která zvládne převézt všechny dodávky do skladu, ale zároveň i naložit všechny závozy pro jednotlivé zákazníky. Přitom je však tato technika využívána pouze dvě až tři hodiny denně.

EFG BB 216k má nosnost 1,6 tuny a zdvih 5000 milimetrů.
EFG BB 216k má nosnost 1,6 tuny a zdvih 5000 milimetrů.
Foto: Jungheinrich

Ve čtyřech krocích výběru zvítězil Jungheinrich

Jaká byla výběrová kritéria společnosti CT Automotive? „Náš výběr probíhal ve čtyřech krocích. Nejdůležitější pro nás byla reference od našeho dodavatele, který nám jednoznačně doporučoval společnost Jungheinrich. Druhým bodem pro nás byla prezentace firmy online, kde nás velice zaujaly webové stránky společnosti. Ve třetím kroku jsme rozeslali poptávku na tři dodavatele manipulační techniky a Jungheinrich byl cenově nejvýhodnější. V neposlední řadě jsme velice ocenili osobní přístup odborného poradce Jungheinrichu a jejich celého týmu,“ uvedl Marián Klačan, resident engineer CZ, CT Automotive Group.

Volba padla na čelní elektrický vozík EFG 216k

Pro méně náročně skladové operace se výborně hodí čelní elektrický vozík Jungheinrich EFG BB 216k a na něj po vzájemné konzultaci a obhlédnutí provoz také padla volba.

S nosností 1,6 tuny, zdvihem 5000 milimetrů a velmi příznivou pořizovací cenou se stal elektrický vozík EFG BB efektivním pomocníkem pro všechny skladové operace. Jedná se o tříkolovou variantu elektrického vozíku, díky čemuž je vozík dobře manévrovatelný a hodí se i pro manipulaci ve stísněných prostorech skladu.

Související
Související