Při příležitosti slavnostního večera Czech Superbrands Tribute Event, který se konal 14. září v sále Empire Hall Slovanského domu v Praze, převzali zástupci logistické společnosti Gebrüder Weiss již potřetí v řadě prestižní trofej Czech Business Superbrands. Členové odborné komise i letos v rámci hodnocení ocenili zejména skvělou pověst společnosti, se kterou si zákazníci spojují významné hodnoty a ke které mají osobní vztah.

„Těší nás, že se nám podařilo obhájit hodnocení z předchozích let. Ocenění je pro nás především důležitý ukazatel a potvrzení, že se nám daří poskytovat vysokou kvalitu služeb, které chceme dál zlepšovat a rozvíjet,“ uvádí Jan Kodada, ředitel obchodu a marketingu Gebrüder Weiss ČR.

Superbrands je nejuznávanější nezávislou globální autoritou v oblasti hodnocení a oceňování obchodních značek. Konečné slovo při udílení pečetí mají experti z oblasti byznysu, komunikace, marketingu, médií a marketingového výzkumu. Proces udělování pečetí Superbrands má tři kola a jednotlivé značky se do nominace nemohou samy přihlásit. Vychází z databáze všech registrovaných obchodních značek, kterých je v České republice registrováno přibližně 2,1 milionu.

Související

Pro tento účel databázi uvolní Úřad průmyslového vlastnictví a teprve na jejím základě je sestaven seznam nominovaných kandidátů. Dalším krokem výběrového řízení je spotřebitelský průzkum, který na základě známosti a obliby u zákazníků zúží výběr na seznam semifinalistů. Konečné slovo při udělování titulů Superbrands má odborná komise Brand Council. „Z ocenění máme velkou radost a současně ho vnímáme jako závazek vůči obchodním partnerům, kterým chceme být i nadále spolehlivým partnerem,“ dodává Jan Kodada.

Související