Společnost DPD, součást největší sítě balíkové přepravy v Evropě Geopost, nabízí koncovým příjemcům nový portál myDPD. Původní lokální portál s názvem DPD Kurýr končí. Nový myDPD nabízí uživatelsky přívětivější prostředí a spoustu možností, jak si upravit doručení – například živě sledovat, nebo přesměrovat zásilku. Přináší i novou přehlednější mapu samoobslužných boxů a výdejních míst Pickup, které si lze po registraci uložit jako oblíbené do zákaznického účtu. Nově si lze přidáním více e-mailových adres také založit rodinný profil, který sdružuje více účtů v jednom.

DPD se tak připojuje k mnoha dalším zemím v rámci sítě Geopost, kde portál myDPD již úspěšně funguje s několika miliony registrovanými uživateli a zjednodušuje tak zákazníkům i mezinárodní doručování.

Jednou z výhod je mnohem rychlejší a snazší možnost změny času a místa doručení balíčku, kterou zákazníci čím dál více využívají. Nejvíce příjemci zásilek preferují přesměrování balíku do jednoho z mnoha samoobslužných boxů nebo výdejních míst Pickup. Včasná změna pak ušetří pět procent emisí oxidu uhličitého na jeden balík. Mnoho zákazníků už také volí doručení tzv. mimo domov rovnou. Jeho popularita v Česku stále roste, v loňském roce využívalo dle výzkumu DPD E-shopper Barometer výdejní místa 49 procent a boxy pak 26 procent českých zákazníků e-shopů.

Související

„Doručování do boxů a na výdejní místa je obecně udržitelnější, protože kurýr nemusí jezdit na několik adres nebo se neúspěšně pokoušet o doručení, pokud zákazník například není doma, proto v DPD tento trend velmi vítáme a podporujeme ho i pomocí nového portálu myDPD,“ vysvětluje Miloš Malaník, generální ředitel DPD.

Přístup získá příjemce balíčku prostřednictvím příchozí sms nebo e-mailové notifikace, pokud očekává balíček. Přímým zaregistrováním přes web pak získá řadu dalších výhod jako je například kompletní historie zásilek, sdružení několika účtů pod jeden, například rodinný, nebo uložení oblíbeného výdejního místa či boxu.

Související