Společnost DPD doručí zákazníkům e-shopů pod stromeček balíčky, které e-shopy podají k přepravě do středy 20. prosince. Zákazníci si mohou objednávat doručení přímo na adresu kurýrem, na jedno z více než 3600 výdejních míst Pickup, DPD dep nebo samoobslužných Pickup Boxů v Česku, které jsou otevřeny nepřetržitě a jejich obliba neustále roste.

Odesilatel může využít síť DPD Pickup i při doručení do zahraničí a vybrat si jedno z více než 97 tisíc míst po celém světě. Zásilku lze také před doručením přesměrovávat v novém webovém portálu myDPD.

Společnost posílila kapacity kurýrů – těch bude v letošní vánoční sezóně doručovat 1750, což je o 25 procent více, než v předchozích měsících. Od 4. prosince se také prodlužuje otevírací doba všech DPD dep na podej nebo vyzvednutí zásilek – podle konkrétních lokalit od 9 do 20 hodin nebo od 10 do 20 hodin. DPD očekává nárůst objemu balíků o 40 až 50 procent ve srovnání se zbytkem roku.

Související

„Vzhledem k propadu české e-commerce o 11 procent ve třetím čtvrtletí nepředpokládáme, že sezóna bude natolik silná, jak se původně na e-commerce trhu očekávalo,“ říká Miloš Malaník, generální ředitel DPD.

Související