Předvánoční sezóna je u společnosti PPL CZ v plném proudu. K úspěšnému zvládnutí nejnáročnějšího období přispívá i rozšířená síť o další překladiště, které navýšila přepravní kapacity až na půl milionu zásilek denně, nově otevřená depa napříč republikou i zvýšená kapacita sezonních zaměstnanců. „Ježíškům“ letos usnadňuje vyzvedávání balíků mobilní aplikace mojePPL i narůstající síť výdejních míst. Doručovat bude přepravce do 22. prosince včetně

Přepravní společnost PPL CZ vstoupila do předvánoční sezony s 29 body sítě včetně překladiště v Hradci Králové, díky jehož napojení na síť DHL zrychlila přepravu po Evropě a v Česku a navýšila kapacity až na půl milionu zásilek denně.

„Aktuálně zažíváme nejvytíženější období roku, kdy všichni naši zaměstnanci a spolupracovníci jedou na maximum a letos jsme na nápor připravenější než kdy dříve. V srpnu jsme rozšířili síť o nové depo situované nedaleko Ostravy v Mošnově a v říjnu pak nové depo i ve Středočeském kraji. Máme i digitální vychytávku v podobě mobilní aplikace mojePPL, která koncovým zákazníkům usnadňuje posílání a doručování balíků, a to třeba platbou dobírky přímo v appce. V kombinaci s rozrůstající se sítí našich PPL Parcelshopů a PPL Parcelboxů jsme tak schopni zásilky dostat do rukou příjemců v extrémně krátkém čase. Díky všem našim službám, spolehlivosti a flexibilitě chceme lidem ulehčit předvánoční shon,“ uvádí Petr Horák, CEO PPL CZ.

Související

Společnost PPL je připravena českým zákazníkům doručit balíky na adresu či do výdejního místa a boxu do 22. prosince včetně. Radost z Vánoc je přepravce schopen v 98 procentech případů zajistit, pokud bude odesílatel balík expedovat do čtvrtka 21. prosince.

Denní objem zásilek se v předvánočním náporu ve srovnání se zbytkem roku navyšuje až o 50 procent. Podle dat z celoevropského průzkumu společnosti DHL preferuje více než polovina Čechů doručení balíků na adresu. V tom PPL exceluje již desítky let. Rostoucí popularitu ale zažívají i výdejní boxy, které upřednostňuje téměř pětina zákazníků a výdejní místa, která jsou první volbou pro 22 procent lidí v Česku, což je v o 12 procent více, než je evropský průměr.

I díky tuzemským preferencím se přepravce zaměřuje na rozvoj výdejní infrastruktury. Momentálně provozuje celkem 6000 PPL Parcelshopů a PPL Parcelboxů napříč celou Českou republikou včetně AlzaBoxů. PPL Parcelshopy jsou otevřeny dle otevírací doby jednotlivých partnerů. Parcelboxy pak jsou dostupné i 24 hodin denně. Zasílání do nebo ze zahraničí pro PPL také není překážkou. Díky napojení na DHL síť spolupracuje s mezinárodními e-shopy a v rámci DHL eCommerce disponuje v Evropě 100 000 výdejními místy.

„Největší nápor očekáváme nyní, v období Black Friday a těsně před vánočními svátky. Letos pokoříme hranici 500 tisíc zásilek za den. Provoz bude posílen o sezonní řidiče a manipulační pracovníky. Pro každého v PPL jde o velmi hektické období a jsem hrdý, že se nám každý rok daří zvládnout naši hlavní sezónu s grácií a letos tomu určitě nebude jinak,“ uzavírá Horák.

Související